"Ako uđete u bilo koji drugi poslovni prostor, bilo da je to restoran ili neki servis posluživanja hrane , oni ulažu puno u atmosferu i usluge prema kupcima. Sparc je želio učiniti to isto", kaže za CNBC Robert Jacob, izvršni direktor Sparca.
CNBC je prvi medij koji je nazvao Sparc "Apple trgovinom za prodaju trave". I to s dobrim razlogom. Čist, dobro osvijetljen interijer je opremljen s modernim, svjetlim drvenim policama kakve se mogu vidjeti u brojnim Appleovim trgovinama za maloprodaju ili u nekim modernim trgovinama odjeće. Za dizajn interijera Sparc je već dobio nekoliko nagrada.
Umjesto neprozirnih kutija, marihuana je ravnomjerno raspoređena u velike plastične kutije. Sparc je tvrtka koja je osnovana 2009. godine, a trenutačno posluži do 400 kupaca dnevno koji ponekad plaćaju i po 300 dolara za uncu marihuane (1 unca = 28,3 grama) , javlja CNBC.
Kupci moraju biti stari najmanje 18 godina te imati preporuku liječnika kako bi mogli kupiti marihuanu u Sparcu.