Best Global Brands izračunava na koje sve načine neka organizacija ima korist od vrijednosti svog brenda. U obzir uzima financijske osobenosti proizvoda i usluga koji se skrivaju iza brenda, kao i njihov utjecaj na kupce.
Također se gleda i sposobnost brenda da kreira "premium" – atribut koji je pomogao Appleu da izbije na sam vrh liste kao najvredniji brend na svijetu.
No, na stranu sada potresi koji su se dogodili na ovogodišnjoj listi – Apple i Google skinuli su Coca-Colu s pobjedničke pozicije, i to nakon 13 godina vladavine.
Na listi se nalazi i 14 proizvođača automobila. Većina njih uživa u dvoznamenkastim stopama rasta vrijednosti brenda.
Toyota je uspjela zadržati svoje mjesto. U ukupnom poretku je zauzela 10. mjesto (isto kao i prošle godine), i to unatoč 17-postotnom poboljšanju u vrijednosti brenda – s 29,33 milijarde na 35,34 milijarde dolara.
Pogledajte kako izgleda lista najvrednijih automobilskih brendova:
10. Toyota (+17%) 11. Mercedes-Benz (+6%) 12. BMW (+10%) 20. Honda (+7%) 34. Volkswagen (+20%) 42. Ford (+15%) 43. Hyundai (+20%) 51. Audi (+8%) 64. Porsche (+26%) 65. Nissan (+25%) 83. Kia (+15%) 89. Chevrolet (novi na listi) 98. Ferrari (+6%).