Najbolja Facebook stranica, Twitter i Instagram profil godine, najbolja mobilna aplikacija, tablet magazin ili knjiga i internetski video godine samo su neke od kategorija koje će biti pokrivene najvažnijom regionalnom internetskom nagradom SoMo Borac. Radi se o nagradi koja prepoznaje najbolje u društveno-mrežnim i mobilnim kategorijama, koje su promijenile komunikaciju i život kakav znamo. Dodjeljuje se na najvećem marketinško-medijskom okupljanju – Weekend Media Festivalu, u organizaciji magazina planb.hr, te agencija Gingernet i Jasno i glasno.
Prijave, koje su besplatne, traju do 10. rujna, a sve o kategorijama i uvjetima prijave možete saznati na http://somo.weekendmediafestival.com.
"Danas je potpuno prirodno komunicirati putem društvenih mreža i još je prirodnije to činiti na mobilnim uređajima, i za pojedince i za tvrtke. Mnoge tvrtke to rade doista izvrsno i prijava na SoMo Borac je prilika da to pokažu i izvan baze svojih fanova. Nagrada SoMo prepoznaje najbolje na društvenim mrežama i u mobilnom svijetu, te ih nagrađuje na najvažnijem godišnjem okupljanju medijske i marketinške industrije Weekend Media Festivalu, što je već samo po sebi dovoljno dobar motiv za prijavu", rekla je Ružica Vrdoljak, iz organizacije SoMo Borca.
Prijavljene će ocjenjivati međunarodni žiri sastavljen od stručnjaka i profesionalaca iz digitalnog svijeta. U žiriju sjede: Boris Ličina Borja (Jasno i glasno), Ivan Brezak Brkan (Netokracija), Sanja Vale (Gingernet), Sašo Dimitrievski (Pristop), Tin Kadoić (Brlog), Nebojša Grbačić (Woohoo), Nebojša Radović (Njuz.net), Viktor Marohnić (5 minuta), Davor Runje (Drap), Ida Pandur (iStudio), Vedran Gulin (Proximity), Edin Saračević (16kdnevno.com), Nikola Barac (Huge media) i Filip Arsov (Synapse).