Prema nedavno završenom istraživanju i prikupljenim podacima agencije TELUM marketing, procjenjuje se kako više od polovice vlasnika pametnih mobitela koriste mobitele u kupovini. Preciznije, iste koriste dok se nalaze u trgovini s ciljem pronalaženja dodatnih informacija o kupnji proizvoda. Navedene aktivnosti služe i za informiranje o dostupnosti i nižim cijenama u konkurentskim trgovinama s ciljem povoljnije kupnje, piše Liderpress.
Takav razvoj situacije ukazuje na iznimno visok utjecaj informacija prikupljenih preko interneta. Iako smo kao nacija i dalje vrlo oprezni kod same kupnje preko interneta, a po čemu smo i dalje pri dnu ljestvice europskih standarda, taj postotak iz godine u godinu raste i danas doseže 19% ukupnog broja korisnika. Od europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem, samo Srbija sa 16% i Bugarska sa 18% imaju niži postotak. Na vrhu ljestvice se nalazi tržište Velike Britanije s visokih 47% internet kupaca.
Međutim, kada se gleda postotak ljudi koji prije kupnje istražuju na internetu, Hrvati se penju na sam vrh ljestvice europskih zemalja. U Hrvatskoj čak 78% korisnika prije kupnje istražuju na internetu prije kupovine. Zahvaljujući navedenom postotku, Hrvatska se smjestila na visoko četvrto mjesto europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem.