Rijedak oblik šopinga koji Hrvati baš ne vole

Hrvatska je prema postotku broja kupaca putem interneta pri dnu europskih standarda. Tek 19% domaćih korisnika kupuje preko interneta.

13.10.2014.
11:46
VOYO logo

Prema nedavno završenom istraživanju i prikupljenim podacima agencije TELUM marketing, procjenjuje se kako više od polovice vlasnika pametnih mobitela koriste mobitele u kupovini. Preciznije, iste koriste dok se nalaze u trgovini s ciljem pronalaženja dodatnih informacija o kupnji proizvoda. Navedene aktivnosti služe i za informiranje o dostupnosti i nižim cijenama u konkurentskim trgovinama s ciljem povoljnije kupnje, piše Liderpress.

Takav razvoj situacije ukazuje na iznimno visok utjecaj informacija prikupljenih preko interneta. Iako smo kao nacija i dalje vrlo oprezni kod same kupnje preko interneta, a po čemu smo i dalje pri dnu ljestvice europskih standarda, taj postotak iz godine u godinu raste i danas doseže 19% ukupnog broja korisnika. Od europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem, samo Srbija sa 16% i Bugarska sa 18% imaju niži postotak. Na vrhu ljestvice se nalazi tržište Velike Britanije s visokih 47% internet kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Međutim, kada se gleda postotak ljudi koji prije kupnje istražuju na internetu, Hrvati se penju na sam vrh ljestvice europskih zemalja. U Hrvatskoj čak 78% korisnika prije kupnje istražuju na internetu prije kupovine. Zahvaljujući navedenom postotku, Hrvatska se smjestila na visoko četvrto mjesto europskih zemalja obuhvaćenih istraživanjem.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo