Taylor iznosi podatak da je prosječno američko kućanstvo u 2011. godini potrošilo 444 dolara na Appleove proizvode. Samo godinu prije ta je svota bila znatno manja, 295 dolara, a 2007. godine svega 150 dolara. Tu nije samo riječ o uređajima, nego i o aplikacijama, poboljšanjima i dodacima. Bude li Apple izbacio i HDTV uslugu, potrošnja na Appleove uređaje mogla bi narasti na 888 dolara do 2015. godine. Taylor takvo ponašanje naziva "Appleovim porezom" jer smatra da ljudi bacaju teško zarađen novac kupujući uređaje i opremu koji im nisu potrebni.
"Zapamtite, to nije nešto što su potrošači prisiljeni plaćati. Oni rado posežu u svoje džepove jer su u suštini robovi tih uređaja", kaže Taylor.
Robovi?!
Jaya Yarova iz Business Insidera naljutila je takva kvalifikacija Appleovih kupaca, pa mu je odgovorio da ljudi kupuju iPhone jer im se sviđaju. Kupuju iPade jer im se sviđaju. Kupuju aplikacije i glazbu i bilo što drugo jer vole te stvari.
"Oni nisu robovi. Ako ne žele kupovati ove stvari, mogu se zaustaviti. I ne trebaju Reuters im kaže kako će potrošiti svoj novac", zaključuje u zaoštrenom tonu Business Insider.