To je iznimno velik odaziv, s obzirom da su se mogli prijavljivati radovi nastali u zadnjih godinu dana, dok je prvi BalCannes uključivao radove nastale unazad dvije godine. Drugi BalCannes održat će se od 20. do 22. rujna u sklopu 6. Weekend Media Festivala u Rovinju tijekom kojeg će oglašivači dobiti jedinstvenu priliku upoznati se s radovima agencija, te naći idealnu baš po svojoj mjeri.
Svi prijavljeni radovi bit će prikazani u BalCannes dvorani Weekend Media Festivala u okviru screening programa i uvršteni u BalCannes specijalno tiskano izdanje Media Marketinga, regionalnog marketinškog magazina. Tijekom cijele godine oglašivači će moći pretraživati agencije i njihove radove na BalCannes Yellow Pages stranicama, regionalnoj online bazi koja će nakon ovogodišnjih prijava biti obogaćena znatnim brojem novih agencija.
Iako BalCannes nije natjecanje i ne dodjeljuju se nagrade, 25 radova po izboru ocjenjivačkog suda novinara iz regije koji prate industriju oglašavanja dobit će priliku osobno se predstaviti pred brojnim oglašivačima koji se okupljaju na Weekend Media Festivalu. Organizatori BalCannesa - Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) i Weekend Media Festival – pozivaju oglašivače da se pridruže reviji koja je lani proglašena događajem godine u regiji i pronađu agenciju koja će im pružiti najbolju podršku u marketinškim aktivnostima.
Uz Yellow Pages i dvoranu sa screeninzima, novost BalCannesa ove su godine i dvije tematske panel rasprave. Na prvoj će u petak 20. rujna, kao uvod u reviju, veliki oglašivači govoriti o tome kako biraju agenciju s kojom surađuju, dok će dan kasnije čelni ljudi vodećih regionalnih agencija na svom panelu govoriti o servisiranju regionalnih klijenata i spajanju tržišta.