Prijave za ovogodišnji Weekend osim iz Hrvatske i svih zemalja regije stižu i iz niza europskih zemalja. Najveći regionalni festival komunikacija donosi niz zanimljivih predavanja, intrigantnih panela, radionica i prezentacija, uz opušteno druženje i odličnu zabavu na brojnim koncertima i partyjima kojima završava ljetna sezona u Rovinju.
Ugledni predavači uvijek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove će godine tako predavanja, između ostalih, održati ravnatelj Beogradske filharmonije Ivan Tasovac, Tom Buday, voditelj marketinga i odjela za komunikaciju s potrošačima Nestlea, potom njemački profesor poslovne strategije Nicholas Kfuri, kao i voditelj sektora izvoza u Google Israelu Nir Korczak, koji će govoriti o odnosu lokalnog i globalnog u digitalnom svijetu.
Kreativni očaj Ivana Tasovca
Za uspješan iskorak u kulturi nije dovoljna potpora države, nego i šire javnosti, ali i privatnog sektora. To najbolje zna Ivan Tasovac, ravnatelj Beogradske filharmonije, koji će na Weekendu održati predavanje o tome kako se uz volju i smisao za komunikaciju kulturne institucije obično namijenjene uskom krugu ljudi mogu približiti i širokoj publici. Tasovac je u projektu velikog povratka Beogradske filharmonije u centar kulturnog života Srbije angažirao čak i romski orkestar Black panters, koji je svirajući na jednoj beogradskoj splavi nosio majice s natpisom "Black panters vole Beogradsku filharmoniju!" Tasovac stoji i iza regionalne suradnje Beogradske, Zagrebačke i Ljubljanske filharmonije, što je jedan od rijetkih uspješnih primjera regionalne suradnje u institucionalnoj kulturi.
I totalni autsajderi mogu imati uspješnu tvrtku
Dvadesetogodišnjaci, propali studenti i totalni autsajderi mogu postati uspješni poslovni ljudi, čak i ako nemaju kontakata, veza, referenci i velikih klijenata. Kako? Recept daje Viktor Marohnić, jedan od predavača na 6. Weekend Media Festivalu. Marohnić je suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, a u Rovinju će govoriti o tome kako pokrenuti posao i stvoriti veliku respektabilnu tvrtku. Pritom tvrdi da se više veseli kad može potrošiti istu količinu vremena i novca za klijenta poput male Pekarne "Vjesnik", nego za neku od deset najvećih hrvatskih ili 500 najvećih američkih kompanija, jer su "i Microsoft, Google i Facebook počeli tako da su riješili problem malih ljudi koji nemaju novca za skupa rješenja". Stoga njegovo predavanje u Rovinju nosi intrigantan naslov "Zašto je baš Pekarna 'Vjesnik' vaš klijent iz snova?" Napraviti proizvod koji nije skup i prodaje se u velikim količinama nije lako, ali upravo to je pristup zbog kojeg svi žele imati svoje prste u softverskoj industriji. Napraviti softver jednom, a onda ga prodati dva, tri, 10 ili 100 milijuna puta uz nikakav dodatni trošak – to je bolji osjećaj čak i od posjedovanja kokoši koja nese zlatna jaja, ističe Marohnić.
Nagrade SoMoBorac i BalCannes
Novitet ovogodišnjeg festivala čine nagrade SoMoBorac za društvene mreže i mobilne aplikacije. U organizaciji Jasno&Glasno, Plana B i Gingerneta nagradit će se najbolja Facebook fan stranica, službeni Twitter profil, najbolji internetski video te odabrati community menadžer godine. U kategoriji mobilnih aplikacija dodijelit će se nagrade za najbolju aplikaciju, tablet magazin, mobilnu web stranicu i reklamnu kampanju za mobilne uređaje. Radovi koje ocjenjuje međunarodni žiri mogu se prijaviti do 10. rujna na http://somo.weekendmediafestival.com.
U sklopu festivala održava se i posjetiteljima već poznat BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija, koja je prošle godine prvi put organizirana u suradnji s HURA-om. Iako nije natjecateljskog karaktera, po mišljenju mnogih marketinški događaj godine lani je privukao više od 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. Svi radovi će biti prikazani u sklopu BalCannes screening programa te na BalCannes Yellow Pages stranicama, a 25 najzanimljivijih projekata u glavnoj dvorani na Weekend Media Festivalu.