Osnovna cijena starta od 126.000 eura, a zatim možete početi slagati svoju kombinaciju - sustav za pomoć u vožnji Surround View košta 2600 eura, Head-up display 1390 eura, dok različiti interijer ima cijenu do 2700 eura. Poželite li kovane i polirane aluminijske 20-colne naplatke u stilu turbine to će vas koštati 4340 eura, piše vidiauto.com.
Naravno, negdje ćete morati i puniti svoj plug-in hibrid BMW i8 - stanica za punjenje košta 900 eura, a želite li brzo punjenje tada ćete morati platiti još 200 eura za brzi kabel. Od opreme možete birati još kokpit s kožom, crno obojene kočione čeljusti. Najavljena laserska svjetla još nisu dostupna.
BMW i8 kombinira trocilindrični turbo motor snage 170 kW odnosno 231 KS (320 Nm okretni moment) i sinkroni električni motor snage 96 kW odnosno 131 KS (okretni moment 250 Nm) tako da je ukupna snaga 362 KS (570 Nm).
Ovaj sportski hibrid kod kojeg je prednji pogon s elektromotorima, a stražnji s benzinskim motorom do stotke ubrzava za 4,4 sekunde, a potrošnja goriva u testnom ciklusu bila je 2,1 litru. Pri tome je emisija CO2 49 g/km.
Najveća brzina je ograničena na 250 km/h, dok sa samo električnim pogonom maksimalna brzina iznosi 120 km/h i može prijeći 35 kilometara bez punjenja ili korištenja benzinskog motora.
http://www.vidiauto.com/Automobili/Super-automobili/Poznata-je-cijena-za-hibrid-BMW-i8