Portal Net.hr postao treći najposjećeniji news portal u Hrvatskoj

Net.

19.11.2014.
19:36
VOYO logo

Net.hr je s više od 870 tisuća jedinstvenih mjesečnih posjetitelja postao treći najčitaniji news portal u Hrvatskoj, prema podacima nezavisne agencije za mjerenje posjećenosti web stranica gemiusAudience. Otkako je ove godine postao dio mreže Europa Digitala, najbrže rastućega digitalnog izdavača u regiji, Net.hr konstantno obara svoje dnevne i mjesečne rekorde posjećenosti. Portal Net.hr ima i najpropulzivniju Facebook stranicu među svim medijima u Hrvatskoj, koja je ujedno i među pet najbrže rastućih FB stranica općenito.

"Net.hr se vraća tamo gdje treba biti: u sam vrh. Redakcija i svi koji su uključeni u razvoj našeg projekta unutar Europa Digitala naporno su radili i znali smo da uspjeh neće izostati. Vrlo smo zadovoljni postignutim, ali nećemo na tome stati. U planu nam je dodatno razvijati projekte koji su se pokazali uspješnima te i dalje nuditi mnoštvo informativnog, zabavnog i inovativnog štiva što će naši čitatelji, siguran sam, znati honorirati", poručio je glavni urednik Net.hr-a Dalibor Dobrić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Skok za jednu poziciju

Net.hr je svojim ulaskom u top tri najčitanijih news portala preskočio Večernji.hr i u usporedbi s njim ima 47 posto više posjeta te 145 posto više prikaza stranica. U mjesecu listopadu Net.hr je tako imao gotovo 16,5 milijuna posjeta i oko 124 milijuna prikaza stranica.

"Ekipa Net.hr-a intenzivno radi na podizanju kvalitete i izradi sadržaja za iduću generaciju korisnika. To su korisnici odrasli na društvenim mrežama, messenger aplikacijama i mobitelima, i žele sadržaj prilagođen za te platforme. Posjetitelji izvanredno reagiraju na promjene, i Net.hr zaslužuje biti u top 3 news portala u Hrvatskoj", rekao je direktor Europa Digitala Miran Pavić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema najnovijim podacima Gemiusa koji se odnose na popularnost portala, kvalitetu sadržaja i odanost korisnika, perjanice Europa Digitala Jutarnji.hr i Net.hr kumulativno imaju 37 milijuna posjeta mjesečno, dok portali najvećega konkurenta, 24sata.hr i Večernji.hr imaju 33 milijuna.

Veliki uspjeh Europa Digitala

Podsjetimo da je Europa Digital, izdavač portala i servisa Jutarnji.hr, Slobodnadalmacija.hr, Bestseller.hr, Dodo.hr, Dosi.hr i drugih u nedavnom nezavisnom istraživanju revizorske kuće Deloitte uvršten među 50 najbrže rastućih tvrtki u regiji, pri čemu je ED među njima jedini digitalni izdavač te jedna od samo četiri hrvatske tvrtke na tom prestižnom popisu.

Gemiusovo istraživanje potvrdilo je i dugogodišnji trend rasta portala Jutarnji.hr, koji u posljednjih pet godina bilježi najveći rast posjećenosti među najpopularnijim hrvatskim portalima i svaki ga mjesec posjeti više od milijun jedinstvenih korisnika. Nedavno je, na primjer, Jutarnji.hr u samo jednom danu posjetilo više od 700 tisuća ljudi, što je najveća brojka u povijesti portala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
gospodin savršeni aus
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo