Dodijeljene nagrade za web trgovce godine

Već drugu godinu Ceneje.si u Ljubljani dodjeljuje nagrade najboljim slovenskim internet trgovinama.

27.11.2013.
16:21
VOYO logo

U Ljubljani je prošli četvrtak održana konferencija Spletni trgovec leta (Internet trgovac godine) na kojoj su podijeljene nagrade za najbolje. Ove godine jedna od glavnih tema pored ostalog je bila hrvatsko tržište i što ono predstavlja za slovenske trgovce.

Prezentacije na temu hrvatskog tržišta održali su Zenel Bagatelj, direktor i osnivač tvrtke Valicon, regionalne agencije za istraživanje tržišta fokusirane na Jugoistočnu Europu te Igor Martinović, Voditelj portala Jeftinije.hr, sestrinske tvrtke organizatora konferencije – Ceneje.si.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Igor Martinović je u svojoj prezentaciji istaknuo da u Hrvatskoj više od 2.700.000 ljudi ima pristup internetu te da je prema istraživanjima Valicona čak 36% ljudi kupovalo online. Istaknuo je, među ostalim, da iako su brojke u usporedbi sa nekim slovenskim brojkama apsolutno veće samo tržište je relativno dosta manje gledajući ukupne promete što ga čini tržištem s velikim potencijalom.

Relativna blizina hrvatskog tržišta, kulturološke sličnosti, manja konkurencija sve je ono što čini to tržište zanimljivim slovenskim trgovcima, istaknuo je Martinović. Naglasio je, također, da je ulaskom Hrvatske u EU nestala i ona najmanja prepreka koja je postojala u vezi same prekogranične trgovine. Blizina distributivnih centara te kratke udaljenosti između glavnih regija predstavljaju logističku prednost (LJUBLJANA – ZAGREB ili MARIBOR – ZAGREB su bliže nego ZAGREB – SPLIT) što će svakako dugoročno omogućiti pad cijena dostave te povećanje samog obujma trgovine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatska i Slovenija bi time, s obzirom na broj trgovaca, mogle biti primjer i na razini EU što se tiče prekogranične trgovine, istaknuto je, jer se ona i na razini EU odvija u niskim postocima te je povećanje prekogranične trgovine (uz smanjenje cijena roaminga) jedno od glavnih ciljeva EU do 2018 u sklopu tzv. #singlemarketa.

Uspješne primjere prekogranične trgovine predstavile su Tina Jankovič Vladović te Biljana Nikolić iz Conrada koji je na Hrvatskom tržištu prisutan od 1.7.2013 s preko 60.000 artikala te su spomenuti i ostali brojni uspješni primjeri širenja na hrvatsko tržište, kao što su najveća internetska drogerija Click2chic.hr, najveća regionalna web trgovina Mimovrste.com, ili svima dobro poznati YOGI madraci Meblo-jogi.hr.

Marin Vladović, direktor Ceneje.si i Jeftinije.hr u završnoj je riječi istaknuo kako je cilj ove konferencije poboljšati kvalitetu same internet trgovine, dati joj jednu dodatnu dozu sigurnosti, omogućiti kupcu izbor, ali i omogućiti svim trgovcima uspješno poslovanje na razini regiji jer jedino tako mogu konkurirati velikim EU trgovcima.

Iz istog razloga najavio je da će već sljedeće godine konferencija biti organizirana i u Hrvatskoj kako bi se i tamošnje tržište podiglo na veće razine, omogućilo kupcima veći izbor, a hrvatskim trgovcima širenje poslovanja u Republiku Sloveniju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo