Francuski proizvođač će se kod ovog vozila odlučio na kombinaciju 2.0-litrenog turbodizelskog HDi i elektromotora, a zanimljivo je da 3008 HYbrid 4 ima dva agregata. Prednju osovinu pokreće 2.0 HDi motor od 163KS, koji prosječno troši četiri litre na 100 kilometara. Stražnja osovina pokreće se na elektromotoru od 37KS, što znači da ovaj hibrid ima maksimalnu snagu od 200 KS.
Peugeot 3008 Hybrid4 do 100 km/h ubrzava za 8.8 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 209 km/h. Automobil u kombiniranim uvjetima troši svega 3.8 l/100 km te emitira 99 g CO2/km.
Za razliku od klasične inačice ovog automobila, HYbrid je 7 milimetara niži, 8 milimetara širi i 120 kilograma teži, a glavni razlog su njegove baterije. Što se vanjskog izgleda tiče, ima drugačiju prednju masku, a drugačiji su i svjetlosni sklopovi u koje su integrirana LED svijela, novi stražnji spojler, kao i retrovizori.
Peugeot planira na globalnoj razini do kraja godine prodati 15.000 jedinica ovog automobila što bi činilo nekih 10 posto ukupne prodaje modela 3008. U Hrvatskoj ovo vozilo stoji 277.700 kuna.