Ovo je pravi razlog zašto Mark Zuckerberg svaki dan nosi istu majicu

Facebookov suosnivač i izvršni direktor Mark Zuckerberg odgovarao je ovaj tjedan na pitanja postavljena na svojoj prvoj javnoj Q&A konferenciji.

7.11.2014.
13:52
VOYO logo

Zuck je odgovorio na mnogo različitih pitanja, ali ono koje je polučilo najveći interes je: "Zašto nosiš istu majicu svaki dan?"

Za one koji još nisu primjetili, Zuckerberg nosi istu sivu majicu na većini javnih događanja. Iako su mnogi očekivali razigrani odgovor, Zuckerberg je dao prilično ozbiljan odgovor zašto ima sklonost nositi istu sivu majicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Stvarno želim očistiti svoj život kako bih donosio što je moguće manje odluka o bilo čemu izuzev o tome kako najbolje služiti ovoj zajednici", rekao je Zuckerberg, nakon što je pojasnio da on ima "više istih majica" koje mijenja, odnosno da nije uvijek u jednoj te istoj.

Zuckerberg je dodao da čak i male odluke kao što su odabir što će odjenuti ili što će jesti za doručak mogu biti naporne i i trošiti energiju, a on ne želi gubiti vrijeme na to.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ja sam jako sretan u tom položaju, gdje se probudim svaki dan i pomažem služiti više od milijardu ljudi. I ja se osjećam kao da ne radim svoj posao, ako sam potrošio bilo koju od svojih energija na stvari koje su glupe ili neozbiljne u mom životu ", rekao je on.

Zuckerberg je istaknuo da su i brojni drugi vrlo utjecajni ljudi kao što je suosnivač Applea Steve Jobs ili predsjednik SAD-a Barack Obama, imali istu teoriju s obzirom na izbor svoje odjeće. Jobs je zapravo, kako je otkrio Walter Isaacson u biografiji, htio čak da svi zaposlenici Applea nose isti prsluk.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo nije prvi put da osnivač i izvršni direktor Facebooka izaziva kontroverze zbog svog odijevanja. Prilikom predstavljanja inicijalne javne ponude dionica (IPO) institucionalnim ulagačima, odnosno velikim fondovima i investicijskim bankama. Zuckerbergov "roadshow" imao je za cilj pobuditi interes za dionice Facebooka, odnosno uvjeriti potencijalne investitore da se isplati uložiti u Facebook. No, već prvog dana Zuckerberg je užasnuo fond menadžere, bankare i bogate ulagače jer se pojavio u svojoj prepoznatljivoj običnoj sportskoj majici s kapuljačom (eng. hoodie).

Naime, zbog nenošenja odijela s kravatom na "roadshow" sastanke počeli su se pojavljivati komentari da "Zuckerberg ne shvaća ozbiljno Wall Street" i da ne "pokazuje poštovanje prema potencijalnim investitorima".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog svog neformalnog odijevanja, uredništvo časopisa Esquire uvrstilo je Zuckerberga na popis "Celebrity Style Hall of Shame" jer "nosi uvijek istu, dosadnu odjeću"; izblijedjele traperice, Adidas natikače, sivu majicu i hoodicu. Mladog Zuckerberga tada nikada nisu previše pogađale takve kritike. Uostalom, da ste najmlađi milijarder na svijetu sigurno ni vi ne biste previše gubili živce zbog toga što ste se zbog svog casual odijevanja našli na meti modnih kritičara.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo