British Airways igra na kartu tog uzbuđenja s novom kampanjom Look Up.
Kampanja, između ostalog, uključuje i digitalne plakate na londonskom Piccadilly Circusu i Chiswicku, a prikazuje dječaka koji ustaje i dok hoda pokazuje na zrakoplov koji leti iznad njega.
Digitalni plakat programiran je tako da točno zna kad zrakoplov British Airwaysa prelijeće. Na plakatu se potom ispisuje broj leta i odredište, a na kraju čak i najniže cijene zrakoplovnih karata koje su trenutačno dostupne na tom mjestu.
Kampanju je kreirala agencija Ogilvy Group UK, a za praćenje letova koristi nešto što naziva "tehnologija nadzora".
Voditeljica marketinga British Airwaysa Abigail Comber za britansku web stranicu The Drum je rekla: "To je prvi put, ne samo za British Airways, nego i za britansko oglašavanje. Kad ih vidimo, svi se pitamo kamo ti zrakoplovi idu, te sanjarimo o čudesnom odmoru i nekoj toploj destinaciji. Pametna tehnologija omogućuje ovom oglasu da angažira ljude tamo i tada, te odgovori na to pitanje."
//www.youtube.com/embed/GtJx_pZjvzc