Oglasi će vas uskoro pratiti s jednog uređaja na drugi

Kamakshi Sivaramakrishnan naziva samu sebe 'oglašivačkim kvantom".

7.12.2012.
13:47
VOYO logo

Ona je umjesto ostanka na fakultetu odlučila otići u oglašavanje. Njezina "start-up" tvrtka Drawbridge koja je utemeljena 2010. godine, bavi se rješavanjem problema s kojim se suočavaju mnoge digitalne tvrtke; Kako će oglašivači platiti za oglas ako se publika premješta na mobilne uređaje?

Drawbridge koristi statističke metode koje se oslanjaju na anonimne podatke dobivene na osnovu praćenja ljudi koji se kreću između svojih smartphonea, tableta i računala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tehnologija ove tvrtke je privukla pozornost jer su dva top investitora iz Silicijske doline - Kleiner Perkins Caufield & Byers i Sequoia Capital, u nju već uložila 6,5 milijuna dolara. Osim toga tvrtka tvrdi da će zaštititi privatnost korisnika dok će u isto vrijeme premostiti jaz u ovim ranim počecima razvoja tržišta za tehnologije mobilnog oglašavanja.

Drawbridge može tako znati da ste posjetili neke trgovačke web stranice na svom kućnom računalu i drugi dan vam prikazati oglas na vašem smartphoneu dok budete na poslu. Ova tvrtka kaže da je dosada uskladila više od 200 milijuna uređaja kako bi kreirala anonimne korisničke profile.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovi profili, objašnjava Sivaramakrishnan, omogućavaju vam da kupite oglase za klijente kao što su web stranice koje se bave putovanjima ili online trgovine, a poboljšavaju povrat investicije za dva do tri puta.

Tvrtka također koristi ove metode kako bi programerima mobilnih aplikacija pomogla da odaberu korisnike koji imaju veću vjerojatnost da će koristiti njihov softver.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Danas mnoštvo novih kompanija radi na poboljšavanju praćenja ljudi koji se koriste različitim uređajima i na različitim računalima jer, prema mnogim prognozama, mobilno oglašavanje tek očekuje svoj rast.

Nedavno istraživanje koje je provela Mary Meeker iz Kleiner Perkins Caufield & Byers, pokazalo je da samo 1% oglašivačkog novca u Sjedinjenim Državama odlazi na mobilne uređaje, unatoč tomu što ovi uređaji zauzimaju 10 % udjela u vremenu medijske potrošnje ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cross-device Retargeting from Drawbridge on Vimeo.

Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo