NAJVEĆA YOUTUBE PREVARA: / Najpopularniji korisnik ove mreže krišom je uzimao novac od medijskog giganta!

Image
Foto: Instagram

Američka Savezna komisija za trgovinu propćila je da je tvrtka Warner Bros plaćala Felixu Kjellberg, poznatijem pod nadimkom PewDiePie, da nahvali njihove igrice na svom YouTube kanalu!

13.7.2016.
9:53
Instagram
VOYO logo

PewDiePie je osoba s najviše "pretplatnika" na YouTubeu, čak 45 milijuna njih, ukupno ima 12 milijardi pregleda, a ove je godine zbog toga svrstan i na listu najutjecajnijih ljudi na svijetu magazina Time!

Međutim, svi koji vole njegove recenzije igrica i druge videe zapravo su nasamareni, jer je PewDiePie uzimao novac da bi promovirao proizvode, iako se predstavljao kao nezavisni tvorac sadržaja na internetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema dogovoru koji je komisija objavila, PewDiePie i još nekolicina utjecajnih YouTube faca uzimali su ogromne sume novca da bi u pozitivnom svijetlu predstavljali proizvode Warner Brosa.

U dogovoru se navodi da najmanje jednom moraju spomenuti određenu igricu na svojim društvenim mrežama, da u videu ne smiju spominjati ništa što im se nije dopalo, kao ni bugove koje su pronašli igrajući.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U videu su morali napraviti i "jaki verbalni poziv na akciju", odnosno moralo su pozvati milijune svojih pretplatnika da kliknu na link, kupe igru, registriraju se i nauče je igrati.

Samo od kanala koji vodi PewDiePie, i ovog videa u kojem predstavlja igru Middle Earth: Shadow of Mordor, Warner je dobio 3,7 milijuna klikova na svoje proizvode, piše The Verge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

YouTube se već godinama smatra glavnim "vodičem" za kupovinu igrica, a milijuni ljudi svakog dana pregledaju gameplay recenzije gejmera kao što je PewDiePie da bi odlučili na koju igru će potrošiti novac i vrijeme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Korisnici imaju pravo znati pružaju li kreatori sadržaja vlastite ideje i komentare, ili ih nteko, zapravo, plaća da bi reklamirali proizvod. Tvrtke kao što je Waorner moraju biti iskrene prema potrošačima", navela je direktorica Ureda za zaštitu potrošača Savezne komisije za trgovinu.

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo