Možete li natjerati Google da vam poništi poslani email? Da, ako ste Goldman Sachs!

Jeste li ikada poželjeli vratiti e-mail koji ste poslali greškom? Ako ste Goldman Sachs i imate dovoljno pravnika, možete uvjeriti Google da vam pomogne.

4.7.2014.
13:17
VOYO logo

Google je spriječio Gmail korisnika da dobije e-mail s osjetljivim informacijama klijenta koji je zaposlenik Goldman Sachsa zabunom poslao, objavila je u četvrtak ova investicijska banka.

Incident se dogodio 23. lipnja kada je zaposlenik Goldman Sachsa slučajno poslao e-mail na domenu @gmail.com umjesto na @gs.com, i time otkrio povjerljive informacije o računu klijenta slučajnom Gmail korisniku, piše Reuters.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Banka je tada podigla dosad neviđenu tužbu njujorškom sudu tražeći da naloži Googleu da izbriše poruku "kako bi se izbjegla opasnost od nanošenja nepotrebog i masivnog kršenja privatnosti."

"Google se suočio s malo više nego maloj neugodnosti zbog presretanja jedne email poruke - email poruke za koju je nesporno da je bila krivo poslana", objavila je tvrtka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Google je blokirao taj e-mail pa se čini da nije bilo potrebe za pravnim djelovanjem koje bi zapravo bilo presedan na osnovu kojeg bi sudovi trebali intervenirati na zahtjeve za uklanjanje jednog e-maila.

"Google je postupio po nalogu suda da blokira e-mail", rekla je glasnogovornica Goldman Sachsa Andrea Raphael.

"Oni su nam rekli da e-mail nije bio otvoren od vremena kada je poslat do vremena kada je blokiran, tako da nema nikakvih informacija da je klijent bio ugrožen".

Banka nije otkrila koliko je njezinih klijena pogođeno ovim propustom, ali sada traži mogućnost za poduzimanje daljnjih pravnih koraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mi ćemo kroz daljnji postupak sa sudom vidjeti je li taj e-mail izbrisan", rekla je Raphael za Reuters.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo