Starija će vozila vjerojatno zahtijevati češću zamjenu rashladne tekućine. Većina proizvođača sada koriste rashladnu tekućinu koja duže traje s preporučenom zamjenom u intervalu od 160.000 kilometara. Zamjena varira ovisno o rasporedu održavanja svakog proizvođača i pojedinih modela.
Na primjer, nekim Subaru modelima se rashladna tekućina zamjenjuje nakon trinaest godina ili 210.000 km. Mnogi Fordovi motori zahtijevaju zamjenu nakon prvih 160.000 km i svakih 80,500 km nakon toga, premda bi u teškim uvjetima rada (kao što su česte vuče) to trebali napraviti i češće.
Bez obzira kakav imate raspored održavanja za vaše vozilo, nakon nekoliko godina vlasništa trebali biste provjeriti rashaldno sredstvo kod stručnjaka kako bi provjerio nakupljanja kiselina, hrđe i drugih zagađivača, te otpornost na zamrzavanje i pregrijavanje.
Ako ste dodali vodu (pogotovo onu iz slavine) možda ste unijeli zagađivače ili razrijedili mješavinu vode i antifriza (uglavnom 50/50), te tako promijenili točke smrzavanja i ključanja.
Ako vaš motor radi toplije nego inače, tome može biti uzrok loša kvaliteta rashladne tekućine. Većina proizvođača i mehaničara preporučuje ispiranje sustava hlađenja u isto vrijeme kada se tekućina zamjenjuje kako bi se riješili naslaga koje su se akumulirale tijekom godina.
Svaki proizvođač određuje svoju vrst antifriza. Neke mogu biti crvene, ružičaste ili zelene, ali nemojte ići u potragu za pravom bojom već morate pitati za pravu vrstu antifriza za vaše vozilo, bilo da ga zamjenjujete sami ili kod profesionalaca.