Mobilno oglašavanje prestiže tisak

Prema prognozama, mobilno oglašavanje u Velikoj Britaniji do 2016. također će nadići i tržište TV oglašavanja zahvaljujući rastu od 96% u 2014. na oko 2.05 milijarde funti.

1.7.2014.
13:39
VOYO logo

Prema novim prognozama, mobilno oglašavanje u Velikoj Britaniji iduće godine nadići će multimilijunsko tržište novina i časopisa te će biti jače i od TV oglašavanja kako bi do 2016. vrijedilo 4,5 milijarde funti.

Za tržište mobilnih oglasa očekuje se da će rasti za 96% u ovoj godini na 2.02 milijarde funti, što je samo malo manje od 2.06 milijardi funti koliko se prognozira da će se potrošiti na tiskane oglase u britanskim novinama, navodi se u izvješću koje je u utorak objavio eMarketer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Očito neumoljiv rast korištenja mobitela - polovica Britanaca će imati iPad, Kindle ili neki drugi tablet uređaj do 2018. - dovest će do rasta tržišta za još 60% u 2015. godine - na 3,2 milijarde funti.

"Nastavak snažnog rasta kroz mobilni kanal dovodi do ukupnog rasta digitalnih oglasa u Velikoj Britaniji", navodi eMarketer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Dramatičan rast mobilne i video potrošnje za oglase pojačat će digitalno oglašavanje tijekom prognoziranog razdoblja."

Ukupno digitalno oglašavanje na tržištu Velike Britanije prognozira se da će ove godine biti vrijedno 7.25 milijardi funti, te 7.97 milijardi u 2015. i 8.64 milijrdi funti u 2016. godini.

"Mobilno će zauzimati gotovo 30% od čitavog digitalnog oglašavanja ove godine, a ta brojka narast će na više od 50 posto do 2016. godine", navodi u svom izvješću eMarketer.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo