To pismo, koje se samo neznatno moglo prilagođavati, je nevjerojatno loše napisano, a poigrava se muškim i ženskim spolnim stereotipovima.
Ono pretpostavlja da žene ne vole sportove ili igrati igrati video igre te da ih u odlukama o kupnji tehnologije trebaju savjetovati njihovi muški partneri jer one same ne bi mogle odlučivati o takvim stvarima.
U tom promotivnom pismu tako stoji: "Ti bi radije plela nego me gledala kako ubijam zombije, ali poslušaj me samo ovo: Xbox One je zapravo za nas oboje".
Naravno, ovakav stil nije naišao na dobar prijem ni kod muškaraca niti kod žena koji smatraju da ovakva vrst promocije i razmišljanja vraća civilizaciju unatrag i da je podosta zastarjela za današnje vrijeme.
Uostalom, postoji dosta i ženskih igrača od kojih su mnoge profesionalni igračice s dovoljno vještine da mogu parirati svojim muškim kolegama.
Microsoft se ispričao na ovoj neukusnoj promociji.