Kućanstva u Hrvatskoj gotovo su u potpunosti opremljena uređajima za prijem TV programa. Preko polovine kućanstava (58%) posjeduje jedan TV uređaj, nešto češće je to slučaj s osobama starijim od 64 godine (72%) te umirovljenicima (64%); dok gotovo trećina posjeduje dva TV uređaja a više od 10% kućanstava posjeduje i tri i više TV uređaja. Dvije trećine kućanstava koja posjeduju TV uređaj, vlasnici su starijih ‘debelih’ modela televizora, dok trećina kućanstava posjeduje LCD televizore. Promatrajući na bazi TV uređaja, više od polovine (57%) otpada na ‘obične’ televizore, dok LCD uređaji čine nešto više od četvrtine (26%) svih televizora, rezultati su to provedenog istraživanja u sklopu projekta SEE DIGI TV koje je od tvrtke Ipsos Puls naručila Agencija za elektroničke medije. Istraživanje je provedeno na uzorku od 1021 osobe.
[Posjedovanje TV uređaja u kućanstvu]
Televizori češće (61%) imaju sliku formata 4:3, nego 16:9 (39%), iako tek neznatno veći dio ispitanih preferira izduženu sliku formata 16:9 (41%) u odnosu na format 4:3 (37%).
TV signal 2/3 kućanstava prima preko zemaljske antene, dok više od četvrtine kućanstava (27%) ima i IPTV, u jadranskom dijelu Hrvatske i više od trećine. Kabelskom televizijom nacionalno je pokriveno 14% kućanstava, dok je u Zagrebu i okolici taj udio preko četvrtine kućanstava.
[Način primanja TV signala]
Gotovo 3/4 kućanstava nema mogućnost prijema HD signala, no za 44% televizora njihovi vlasnici ne znaju imaju li tehničke mogućnosti za to. Full HD ima tek 14% televizora dok je još 8% HD ready, što, kako je navedeno u istraživanju, može biti i veća brojka obzirom na slabu upoznatost vlasnika s tehničkim karakteristikama njihovih uređaja.
Alternativne kanale za gledanje TV programa najviše koriste mlađi ispitanici, a premda tek nešto više od petine ispitanika planira nabaviti TV prijemnik u sljedećih godinu dana, pretežno planiraju kupiti uređaje s novijim tehnologijama (LCD, Plazma, LED...).
[Besplatni sadržaji kojih nedostaje na TV – TOP 10]
Upitani o digitalizaciji, više od polovine ispitanih (58%) smatra kako zna što je to, no vrlo malo ih zna dati konkretne odgovore. Gotovo svi ispitanici su upoznati s time da je u RH proveden proces digitalizacije, no 37% ispitanih smatra kako nisu dovoljno informirani o samom digitalnom emitiranju, a ocjena njihovog zadovoljstva informacijama o digitalnom emitiranju je prosječnih 3,53 (ocjenjivali su na skali od 1-5)
Ispitanici su podijeljeni po pitanju prednosti dobivenih digitalizacijom: spontano, manji dio navodi bolju kvalitetu slike, prijema te veći izbor programa.
Muškarcima je bolja kvaliteta slike još veća prednost digitalizacije, dok je za žene najvažniji veći izbor programa.