Prije puštanja u rad Registra „Ne zovi“, koji se očekuje u drugoj polovici 2016., početkom sljedeće godine provest će se i javna rasprava o izmjenama i dopunama Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga u dijelu obveza jasnog i transparentnog načina promidžbe i prodaje elektroničkih komunikacijskih usluga, prvenstveno putem sredstava daljinske komunikacije, kao što je prodaja putem telefona.
Na ovaj način će se osigurati jednoobraznost u postupcima promidžbe i prodaje od strane operatora kako bi korisnici raspolagali sa svim potrebnim informacijama prilikom odluke žele li neku uslugu ili ne, kao i davanje jasnijih informacija o pravima korisnika u slučaju ovakvog načina sklapanja ugovora za izabrane usluge. Zajedno s Registrom, ove izmjene podzakonskih propisa će osigurati veći stupanj zaštite korisnika elektroničkih komunikacija, poglavito osoba starije životne dobi, koji su se pokazali kao najranjivija skupina potrošača u slučajevima daljinske prodaje i promidžbe.
U nadolazećoj godini nastavlja se HAKOM-ov program digitalizacije poslovanja, odnosno započet će se s izradom dvije nove aplikacije usmjerene jednostavnijem, jeftinijem i bržem rješavanju zahtjeva građana ili tvrtki: e-pravo puta i e-glavni projekti. Digitalizacijom podnošenja i rješavanja zahtjeva za pravo puta ili dobivanja potrebnih potvrda glavnih građevinskih projekata, HAKOM će se još više približiti krajnjim korisnicima i ostalim dionicima tržišta elektroničkih komunikacija.
HAKOM i u 2016., u suradnji s dionicima i čimbenicima na tržištu, nastavlja rad na pripremi za prelazak na zemaljsko odašiljanje TV signala u DVB-T2 tehnologiji i na oslobađanju "druge digitalne dividende", stoji u priopćenju HAKOM-a.