HAK /

predstavio nadogradnju aplikacije za smartphone

Hrvatski autoklub (HAK) predstavio je danas prvu veću nadogradnju svoje aplikacije za pametne telefone (iPhone, Android) te modernizirani sustav za upravljanje Kontaktnim centrom.

4.7.2012.
15:55
VOYO logo

Korisnici iPhone i Android uređaja od danas aplikaciju, koja je i dalje potpuno besplatna za sve građane, mogu besplatno preuzeti s pripadajućih mobilnih trgovina (App Store, Google Play).

Pred godinu dana HAK je pokrenuo svoju prvu aplikaciju za pametne telefone, koju je u međuvremenu preuzelo 105.000 korisnika i jedna je od najuspješnijih domaćih informativnih aplikacija. Nova, danas predstavljena mobilna aplikacija HAK-a za pametne telefone nudi vozačima sedam novih ključnih funkcionalnosti – mParking za brzo i jednostavno plaćanje parkiranja SMS-om, popis najbližih benzinskih postaja s detaljnim informacijama i aktualnim cijenama goriva, sveobuhvatan popis oko 25.000 interesnih točaka u Hrvatskoj (bolnice, bankomati i poslovnice banaka, prodavaonice, autokampovi, parkirališta i javne garaže, stanice za tehnički pregled, zračne luke i dr.) te pregled prosječnih cijena goriva u europskim zemljama.

Tijekom prošle godine HAK je obradio više od 500.000 poziva, od čega je njih 300.000 vezano uz pomoć na cesti, a 200.000 za informacije o stanju u prometu. Na 64 posto poziva odgovoreno je unutar prvih 10 sekundi. U sustavu pomoći na cesti HAK ima 65 pokretnih radionica i 171 vozilo za uklanjanje i prijevoz vozila u kvaru. U zadnjih godinu dana HAK je investirao u nabavku 20-ak novih vozila. Također, jedan od modula je i „Gdje mi je auto“ za olakšan pronalazak vlastitog vozila parkiranog u nepoznatoj sredini. Goran Baotić pojasnio je kako će aplikacija korisnika kao pješaka navigacijom voditi do vozila. Aplikacija donosi i detaljan pregled cestarina na kompletnoj mreži autocesta u Hrvatskoj, razvrstano po skupinama vozila, a cijene su ažurirane u skladu s lipanjskim korekcijama. Korisnicima je omogućeno i izravno kontaktiranje HAK-ovih službi telefonom ili e-mailom te brzo pozivanje važnih telefonskih brojeva (hitna služba DUZS, policija, vatrogasci, hitna pomoć, traganje i spašavanje na moru i dr.).

Na predstavljanju je najavljeno je da će tijekom idućeg tjedna biti objavljena i verzija aplikacije za pametne telefone namijenjena stranim turistima, na engleskom, njemačkom, talijanskom i hrvatskom jeziku. Ova zasebna aplikacija turistima će omogućiti brz uvid u servisne informacije HAK-a (izvješće o stanju na cestama, slike uživo s HAK-ovih kamera i dr.).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HAK je predstavio i novo sveobuhvatno programsko rješenje za upravljanje Kontaktnim centrom HAK-a. Sustav omogućuje kvalitetniju organizaciju posla, kako u samom centru tako i vučnih te vozila pomoći na cesti. Sva vozila HAK-a bit će u stalnom kontaktu s info centrom, uz dostupnost svih informacija o lokaciji i informacijama o kvaru na vozilu pozivatelja. Novi sustav omogućit će i izdavanje računa na licu mjesta uz potpun i transparentan popis svih izvršenih usluga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ove smo godine sve svoje aktivnosti pomoći na cesti objedinili odličnim multifunkcionalnim informacijskim sustavom koji će dodatno skratiti vrijeme reakcije naših stručnjaka, ali i povećati mogućnost uklanjanja uzroka zastoja vozila na licu mjesta, što je i najveća snaga naše usluge", rekao je voditelj Kontaktnog centra HAK-a Marijan Rimac.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
race of
7. I 8. OŽUJKA NE PROPUSTI!
VOYO logo
Još iz rubrike
Image
USURET USKRSU /

Tomislav Špiček i trener Edo iz 'Života na vagi' pripremaju najslasniju punjenu puretinu