Reggiani je prilikom predstavljanja Google Analytics istaknuo važnost podataka za trgovanje na internetu. Prodavači moraju znati koliko ljudi dolazi na njihove stranice, i još važnije, koliko ih odlazi te kako to promijeniti. Čak 80% ljudi ne koristi Google Analytics na ispravan način i time propuštaju priliku da osvoje nove klijente:
"Prvi je dojam iznimno bitan – korisniku treba osam sekundi da odluči želi li ostati na web stranici. Ranije je marketing je bio potican kreativnošću, a u digitalno vrijeme se sve svodi na matematiku."
Inovacije u e-poslovanju bile su tema prvog panela na kojoj je predstavljena nova mobilna aplikacija Erste banke. Aplikaciju koja omogućava fotografiranje računa i plaćanje preko mobitel predstavili su Igor Strejček iz Erste banke, Damir Sabol (osnivač Iskona i Photopaya) te Tomislav Car iz Infinuma. Strejček je otkrio da je aplikacija doživjela veliki uspjeh:
"Našu aplikaciju koristi 26 tisuća korisnika koji su u 77 tisuća transakcija ostvarili promet od 65 milijuna kuna."
Anil Shresthay, marketing menadžer u slovenskoj Kolektivi otkrio je da u regiji imaju 1,5 milijun korisnika pretplaćenih na email newslettere i na taj način ostvaruju 50% prodaja. No, ne dobivaju svi iste emailove, već su kupci sortirani po interensima. Sherstha je napomenuo:
“Izuzetno bitan dio e-mail marketinga je testiranje i optimiziranje. Treba eksperimentirati s različitim naslovima maila, slikama, količinom i sadržajem teksta, jer rezultati uvijek mogu biti bolji.”