Google, Erste i Kolektiva otkrivaju kako uspjeti u online trgovini

22.3.2013.
10:50
VOYO logo

Reggiani je prilikom predstavljanja Google Analytics istaknuo važnost podataka za trgovanje na internetu. Prodavači moraju znati koliko ljudi dolazi na njihove stranice, i još važnije, koliko ih odlazi te kako to promijeniti. Čak 80% ljudi ne koristi Google Analytics na ispravan način i time propuštaju priliku da osvoje nove klijente:

"Prvi je dojam iznimno bitan – korisniku treba osam sekundi da odluči želi li ostati na web stranici. Ranije je marketing je bio potican kreativnošću, a u digitalno vrijeme se sve svodi na matematiku."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Inovacije u e-poslovanju bile su tema prvog panela na kojoj je predstavljena nova mobilna aplikacija Erste banke. Aplikaciju koja omogućava fotografiranje računa i plaćanje preko mobitel predstavili su Igor Strejček iz Erste banke, Damir Sabol (osnivač Iskona i Photopaya) te Tomislav Car iz Infinuma. Strejček je otkrio da je aplikacija doživjela veliki uspjeh:

"Našu aplikaciju koristi 26 tisuća korisnika koji su u 77 tisuća transakcija ostvarili promet od 65 milijuna kuna."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Anil Shresthay, marketing menadžer u slovenskoj Kolektivi otkrio je da u regiji imaju 1,5 milijun korisnika pretplaćenih na email newslettere i na taj način ostvaruju 50% prodaja. No, ne dobivaju svi iste emailove, već su kupci sortirani po interensima. Sherstha je napomenuo:

“Izuzetno bitan dio e-mail marketinga je testiranje i optimiziranje. Treba eksperimentirati s različitim naslovima maila, slikama, količinom i sadržajem teksta, jer rezultati uvijek mogu biti bolji.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo