Gledatelji mogu vikati na TV kako bi preskočili reklame

Sony je predložio novi način da se gledatelji uključe u televizijske reklame, a sada je i službeno podnio zahtjev za zaštitu svog patenta.

3.11.2014.
15:35
VOYO logo

Sony je podnio zahtjev za zaštitu patenta koji bi televizijskim gledateljima mogao omogućiti da preskaču oglase na način da glasno viknu ime prizvoda koji se reklamira.

U zahtjevu za zaštitom novog patenta, navedeni su i drugi načini za preskakanje ili ubrzavanje reklama, uključujući i interakciju s televizorom koristeći kontroler sličan kontelerima koji koriste igraće konzole.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U jednom od primjera koji je citiran, od korisnika je zatraženo da "baci krastavac kako bi ubrzao oglas" uz dijagram čovjeka koji koristi ručni uređaj za bacanje virtualnog krastavca na zaslon televizora tijekom trajanja reklame za hamburgere.

Prepoznavanje glasa, Bluetooth, detektori kretanja i umreženi tableti, sve to je spomenuto u zahtjevu za patent, premda u dokumentima ostaje nejasno koliko Sony očekuje da će korisnici imati interakciju s oglasom prije nego nestane s ekrana.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovaj Sonyjev plan je u razvoju barem od 2012. godine, ali tek sada je kompanija Američkom uredu za partente podnijela zahtjev za zaštitom petenta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo