Oprostite se od pokojnika ne izlazeći iz automobila

19.9.2014.
14:34
VOYO logo

Drive-thru mogućnost najčešće se povezuje sa fast-food restoranima, primjerice McDonaldsom u koji se možete odvesti i bez izlaženja iz automobila naručiti i dobiti svoj hamburger. Ili pak s bankarstvom, pa u tom slučaju možete podizati gotovinu na automatu do kojeg ste se odvezli automobilom i utipkali vaš PIN kroz otvoreni prozor automobila. Sve smo to već vidjeli. Ali, drive-thru pogrebno poduzeće je nešto za što prvi put čujemo. Ipak, ovu novu uslugu ponudila je jedna kapelica u Saginawu, Michigan.

Ideja je naišla na različite reakcije tamošnjih stanovnika; od krajnje negativnih komentara da je riječ o posve neprikladnom načinu odavanja posljednjeg ispraćaja do nekih vrlo praktičnih zamjerki koje se odnose na vidljivost lijesa kada se pokraj njega prolazi u automobilu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je savršen izbor za one koji žele pokazati koliko im je značio umrli - bez da pritom moraju izaći iz svojih automobila.

Cijela stvar funkcionira ovako: senzori u tlu detektiraju težinu automobila kada se on nađe na drive-thru traci. To izaziva povlačenje zavjesa koje otkrivaju lijes koji se pak naginje pod manjim kutom kako bi ga ljudi u automobilu lakše vidjeli.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Želio sam donijeti nešto za Saginaw, nešto što prije nikada nismo imali ovdje", rekao je Ivan Phillips, vlasnik pogrebne tvrtke Paradise Funeral Chapel koja u svojoj ponudi ima ovaj oblik posljednjeg ispraćaja.

"Postoje ljudi koji se boje pogrebnih poduzeća, ali sada i oni mogu vidjeti svoje najmilije iz udobnosti svog automobila."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Phillips gleda na svoju inovaciju kao na korak naprijed u nastojanjima da pogrebi postanu dostupni što većem broju ljudi. Prije toga je imao projekt da pogrebe i posjetitelje pogreba snima i objavljuje uživo na internetu, tako da su, prema njegovim riječima, osobe s tjelesnim invaliditetom ili socijalno anksiozni također mogli sudjelovati.

On vjeruje da bi drive-thru pogrebi mogli biti korak naprijed za cijelu pogrebnu industriju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Pogrebna industrija se brzo mijenja. Dakle, moja je namjera bila da se donese nešto ovdje što će biti dostupno cijeloj zajednici ", rekao je Phillips.

A za one koji možda sumnjaju u dugoročnu održivost njegove ideje ili koji kažu da to možda nije dostojanstven način da se oprostimo od nekoga, Phillips ima samo jedan odgovor: "Pokušajte prije nego počnete suditi!"

Tekst se nastavlja ispod oglasa

//www.youtube.com/embed/zLI166Iudb8?rel=0

Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo