Direktorica Yahooa uvrijedila čitavu jednu profesiju

Yahoo je posljednjih mjeseci uložio veliki dio svojih napora u proširenje baze korisnika, osobito među mladima.

1.6.2013.
9:42
VOYO logo

Prije nekoliko tjedana Yahoo je predstavio obnovljenu verziju servisa za razmjenu fotografija Flickr. Korisnicima sada stoji na raspolaganju novo redizajnirano sučelje i čak jedan terabajt prostora za pohranu fotografija. To je otprilike više od pola milijuna digitalnih fotografija rezolucije oko 6 megapiksela. I to posve besplatno!

Izvršna direktorica Yahooa Marissa Mayer objasnila je da se kompanija riješila Flickerovog premium servisa koji je bio usmjeren uglavnom na profesionalne fotografe. Njezina rečenica koju je izrekla na tiskovnoj konferenciji u New Yorku na kojoj je također najavila kupnju blogerske platforme Tumblr, izazvala je negodovanje kod mnogih fotografa, ne samo profesionalnih, odnosno onih koji žive tj. koji još mogu živjeti od fotografiranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Danas, s fotoaparatima koji su kao što znamo sveprisutni, zaista ne postoji takva stvar kao što su profesionalni fotografi", rekla je.

"Dakako, postoje različite razine vještina... ali, htjeli smo da svi imaju fotografije profesionalne kvalitete, prostor za pohranu i mogućnost dijeljenja".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

James Colton, bivši urednik fotografije u Sports Illustrated, jedan je od onih koji su prvi reagirali. Na svom blogu pod naslovom "Pljuvanje na grob" napisao je da je komentar čelnice Yahooa jedan od "najglupljih komentara" koje je ikada čuo.

"Morao sam se podsjetiti da to dolazi od predsjednice uprave Yahooa koji sada upravlja jednom od najvećih svjetskih online baza podataka slika", čudi se Colton.

"Osim što je očit, ovo je možda jedan od najglupljih komentara koje sam ikada čuo, to je uvreda za sve profesionalne fotografe tijekom povijesti koji su žrtvovali sve za svoj zanat ... uključujući i svoje živote".

Post na blogu Photoblographer također nije štedio Mayericu:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nismo sigurni je li ona svjesna da postoje ljudi koji zarađuju za život od prodaje svoje kreativne vizije kupcima. Osim toga, nismo sigurni da li je svjesna činjenice da postoji osiguranje, naknade, održavanje, nadogradnje, marketing, itd. koji su uključeni u cijeli posao nekoga tko je fotograf".

I blog Photoshelter.com koji okuplja profesionalne fotografe odgovorio je Yahoou da "filteri, 'lajkovi' i terabajti za pohranu ne čine nikoga od nas 'profesionalnijim'".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mayer je u međuvremenu reagirala i u tweetu na Twitteru objavila da su njezini komentari o profesionalnim fotografima bili pogrešno prikazani i izvan konteksta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo