Okrugli stol na temu supersportski automobili bavio se pitanjem: Što je danas supersportski automobil, kada i „obični“ automobili u najjačim izvedenicama imaju usporedive performanse.
Odgovor na pitanje mogu li i električni automobili biti supersportski, pokušali su dati Adriano Mudri, dizajner hrvatskog Rimac Concept_Onea i Chris Longmore, autor Lightninga GT, predstavljajući projekte na kojima su radili.
Alessio Minchella, profesor na IED-u pokazao nam je kako dizajneri automobila gledaju na svijet i gdje pronalaze inspiraciju. Ako vas zanima što će se slijedeće godine „nositi“ u interijerima automobila, Elena Ristančevska, mlada makedonska dizajnerica, rekla nam je sve o materijalima i bojama koji dolaze.
119 prijedloga iz cijelog svijeta za dizajn mikro vozila
Sudionici Volvo radionice dizajnirali su naljepnice za novi V40 kojim naglašavaju vriejdnosti brenda Volvo. Posjetitelji Auto®-a mogli su pošteno zaprljati ruke na prvoj radionici modeliranja automobila u glini i iz prve ruke upoznati proces dizajniranja automobila.
Dario Dropučić i Custom Creations, zajedno sa polaznicima radionice realizirali su tri modela automobila koji su odabrani između radova pristiglih na „Design Challenge“. Selekciju ostalih radova posjetitelji su mogli vidjeti na izložbi na temu: „dizajnirati gradsko električno mikro vozilo (EµV)“, a između 119 prijedloga iz cijeloga svijeta, pobijedili su Britanac Mathew Rogers u kategoriji profesionalaca i Bugar Stojčo Dobrev u kategoriji mladih dizajnera.
Nagrade za dizajn automobila, „The Best Designed Car 2011 Award“ dodijeljene su po prvi puta ove godine, a o najbolje dizajniranom automobilu odlučio je žiri od 39 renomiranih svjetskih dizajnera, u kojem su bili isključivo stručnjaci za dizajn automobila: Patrick Le Quément, Lowie Vermeersch, Luigi Colani, Daniel Simon… Glasovala je i javnost putem interneta.
Najbolji: Porsche 911 stručnjacima, Astra GTC javnosti
U kategoriji koncepata po izboru žirija prva tri mjesta zauzeli su Peugeot HX1, Renault Captur i Audi Urban Concept, dok je javnost odabrala Cadillac Ciel, Citroën Tubik i Jaguar B99 Bertone. U kategoriji serijskih automobila i žiri i publika na prva dva mjesta odabrali su Porsche 911 i Citroën DS5, dok je treće po izboru žirija zauzeo VW up!, a po izboru javnosti Opel Astra GTC.
Auto® 2012. je završio. Pripreme za slijedeće, jubilarno peto izdanje, već su počele. S obzirom da se sve ovo događalo u Zagrebu i još k tome besplatno, nema razloga da Auto® 2013. odmah ne upišete u svoj kalendar.