Apple zaista, zaista jako želi da Apple Watch uđe u modu

Apple je već jasno dao do znanja da snažno želi da njegov nadolazeći 'pametni sat' postane nešto čega se nećete sramiti nositi.

10.10.2014.
9:41
VOYO logo

No, u slučaju da prikazivanje sata na nedavno održanom tjednu mode u Parizu nije bio dovoljno jasno, Appleovi PR-ovci otišli su korak dalje i stavili Apple Watch na sredinu naslovnice (doslovno) časopisa Vogue China za mjesec studeni.

Priča koju je objavio Business of Fashion potvrđuje da je Apple pristupio Angelici Cheung, glavnoj urednici časopis Vogue China s idejom da reklamiraju svoj ​​sat iz uobičajenog Appleova kuta u smislu da ta reklama bude "kombinacija tehnologije, stila i funkcionalnosti".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U svakom slučaju, taj potez je dvostruko jasna namjera da Apple pokušava plasirati Apple Watch izvan uobičajenih 20+ godišnjaka, muškaraca koji čine većinu u redovima ispred Apple Storea prilikom lansiranja novih Appleovih proizvoda.

Hoće li ili ne Appleov prvi smartwatch biti uspješan, na taj odgovor morat ćemo pričekati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

P.S. Možete li zamisliti Meryl Streep kako nosi Apple Watch na reklami?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo