No, u slučaju da prikazivanje sata na nedavno održanom tjednu mode u Parizu nije bio dovoljno jasno, Appleovi PR-ovci otišli su korak dalje i stavili Apple Watch na sredinu naslovnice (doslovno) časopisa Vogue China za mjesec studeni.
Priča koju je objavio Business of Fashion potvrđuje da je Apple pristupio Angelici Cheung, glavnoj urednici časopis Vogue China s idejom da reklamiraju svoj sat iz uobičajenog Appleova kuta u smislu da ta reklama bude "kombinacija tehnologije, stila i funkcionalnosti".
U svakom slučaju, taj potez je dvostruko jasna namjera da Apple pokušava plasirati Apple Watch izvan uobičajenih 20+ godišnjaka, muškaraca koji čine većinu u redovima ispred Apple Storea prilikom lansiranja novih Appleovih proizvoda.
Hoće li ili ne Appleov prvi smartwatch biti uspješan, na taj odgovor morat ćemo pričekati.
P.S. Možete li zamisliti Meryl Streep kako nosi Apple Watch na reklami?