Apple je podijelio svijet u dvije klase: ljude sa zlatnim i ljude s plastičnim iPhoneom

Appleovo predstavljanje novih iPhonea, skupljeg iPhonea 5S i jeftinijeg iPhonea 5C, daje potrošačima, a zapravo društvu kao takvom izbor – zlatni ili plastični iPhone?

11.9.2013.
12:55
VOYO logo

Ovo nije jednostavno pitanje, piše Business Insider u ironično intoniranom komentaru.

Riječ je, kako kaže, o vašem identitetu, vašem statusu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zlato ili plastika?

Možete li si priuštiti novi zlatni iPhone po cijeni od 399 dolara uz dvogodišnji ugovor s mobilnim operaterom? Ili iPhone 5C po cijeni od 99 dolara uz dvogodišnji ugovor? (Možda si čak nećete moći priuštiti ni plastični model, koji, na kraju krajeva, i nije tako jeftin).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ne želimo ni spominjati one koji razmišljaju o iPhoneu 4S. Kod mnogih operatera može se dobiti besplatno uz potpisivanje ugovora. No, što to govori o vama kao osobi? Ako vam je stalo do mišljenja drugih, nemojte ni razmišljati o tome.

iPhone je već postao telefon razdora. Samsung je napravio veliki posao izrugujući se snobizmu koji ga prati. Za Appleove korisnike izbor je uvijek bio jednostavan: iPhone ili neki drugi mobitel.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sada su stvari, kad su izašla dva modela iPhonea, postale znatno složenije. Posebice to vrijedi ako ste tinejdžer, član "zlatne mladeži", pripadnik jet-seta ili netko je opsjednut statusom i položajem u društvu, a to su danas, nažalost, gotovo svi.

Zlatni iPhone 5S je nešto poput Guccijeve torbe ili sunčanih naočala Dolce & Gabbana – oni će vrištati o svom statusu, dok će s druge strane crveni, plavi ili zeleni iPhone 5C odašiljati drugačiju poruku: "Jeste li mogli još malo uštedjeti?" U Appleu očekuju da će iPhone 5C biti veliki hit u Kini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Apple je smatrao da se zbog jeftinog telefon ne treba ispričavati. Glavni dizajner Jony Ive je rekao: "iPhone 5C je lijep i, ne ispričavam se govoreći to, plastičan." Čini se pomalo čudnim da je osjetio potrebu "ispričati se" zbog plastike.

Zlatni iPhone, dakako, nije trebao tako braniti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što mislite, koji će iPhone Ive koristiti?

Karl Marx je u Komunističkom manifestu 1848. godine napisao:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Povijest svakog dosadašnjeg društva jeste povijest klasnih borbi. Slobodan čovjek i rob, patricij i plebejac, barun i kmet, esnafski majstor i kalfa, (korisnik zlatnog iPhonea i korisnik plastičnog iPhonea) ukratko, ugnjetač i ugnjetavani, stajali su jedan prema drugom u stalnoj suprotnosti, vodili neprekidnu – čas skrivenu, čas otvorenu borbu – borbu koja se uvijek završavala revolucionarnim preuređenjem cijelog društva ili zajedničkom propašću klasa koje su se borile."

Kako se pokazuje, bio je u pravu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo