Europska unija agresivno pokušava promijeniti mobilnu industriju tjerajući je da se odrekne pristojbi od roaminga za prijenos govora i podataka - što je potez koji bi mogao biti problematičan za mnoge zemlje EU.
No, kompanija T-Mobile USA je na vrijeme shvatila činjenicu da potrošači koriste sve više i više podataka kada god putuju, pa je pokrenula Simple Choice plan koji omogućava korisnicima da dobiju podršku za neograničeni 2G podatkovni promet i SMS poruke i to u više od 100 zemalja svijeta.
Amerikanci će i dalje plaćati 20 centi za minutu glasovnog poziva, ali sam plan zapravo ih neće nimalo koštati, odnosno za njega se ne plaća nakanda.
Ovaj potez je sjajan PR manevar, kako piše Fast Company. Jasno je da će privući potrošače od suparničkih mreža koji su često bili optuženi za "pljačkanje" džepova kupaca zbog skupih pristojbi od roaminga.
Pitanje je: Može li T-Mobileov potez značiti početak trenda koji će promijeniti neprijateljske stavove mobilne industrije prema krajnjim potrošačima?