Namjera je Facebooka naučiti Messenger botove što volimo, kako bi lakše otkrili što nam treba te da nam može slati što bolje prilagođene reklame, piše The Next Web.
Tvrtke će moći direktno slati svoje reklame određenim korisnicima
U početku tvrtke i pojedinci neće moći sami slati svoje reklame korisnicima, ali to bi se kasnije trebalo promijeniti. Na temelju interesa krisnika botovi će ciljati samo one koje bi plasirani sadržaj stvarno mogao i zanimati.
Brendovi i pojedinci koji koriste Messenger chat botove odmah mogu početi sa slanjem reklama korisnicima koji su već koristili njihove usluge, a zatim i svim ostalim korisnicima Messenger aplikacije, koristeći alate ciljanog reklamiranja.
Reklame će sadržati reklamnu poruku, sliku i link do proizvoda koji se korisniku, tj. kupcu nudi. Na primjer, ako sa prijateljima budete pričali o poklonu za rođendan za prijatelja i zadržite se na kravatama ili šeširima, u budućnosti ćete dobijati reklame u kojima će vam biti ponuđeni takvi proizvodi iz vaše neposredne blizine.