Prvo pitanje koji si postavljamo prilikom kupnje novog mobitela jest kakav točno mobitel kupiti? Danas mobitel možemo kupiti gotovo na svakom koraku, ali ipak bismo morali razmisliti o nekim određenim stavkama prije konačne odluke, odnosno kupnje. Ovo su savjeti za kupnju mobitela koji bi vam u tome mogli pomoći.
Razmislite o budžetu
Prije odlaska u kupovinu dobro razmislite kakvim budžetom raspolažete. Procijenite sebe kao potrošača i količinu novca koji možete izdvojiti za kupnju mobitela. Važno je da ste svjesni kakav vam je proračun te možete li si određeni model mobitela uopće priuštiti ili ne.
Istražite na internetu
Dobra je vijest da danas imamo bezbroj internetskih stranica koje nude sve potrebne informacije o određenim modelima mobilnih uređaja. Informirajte se o njihovim mogućnostima, sadržajima, aplikacijama, izdržljivosti baterije i ostalim dodatnim programima. Osim toga, bilo bi dobro da ispitate usluge željenog operatera.
Čuvajte se web trgovina
Danas je prodaja preko interneta postala sasvim uobičajena stvar, a online, između ostaloga, možemo pronaći i mobilne uređaje. Mnoge web stranice prodaju mobitele kojima su cijele drastično niže nego u trgovinama. Stoga, nije ni čudno što se sve veći broj ljudi odlučuje na kupnju mobitela preko interneta.
No, svaka takva kupovina ima svojih nedostataka. Prvo, nikad u potpunosti ne možemo biti uvjereni da je narudžba sigurna. Često se zna dogoditi da nešto naručimo i platimo, a ono nikada ne stigne na našu adresu. Drugo, u većini slučajeva morat ćemo platiti i troškove isporuke koji često ispadnu mnogo veći nego što smo na samom početku mislili.
Izaberite ono što vam je najvažnije
Vrlo je važno unaprijed znati što vam je najvažnije kod mobitela – želite li veći ili manji mobitel, je li vam potrebno mnogo memorije i slično. Naime, ako se bavite poslom fotografa ili novinara, potreban vam je mobitel koji prvenstveno ima kvalitetnu kameru. U slučaju da vam mobilni telefon treba samo za zvanje i pisanje kratkih poruka, nema potrebe da kupujete smartphone s raznim aplikacijama i dodatnim sadržajima.