Društvene mreže danas su postale sastavni dio našeg života, a s njima se pojavio i pojam hashtag. No, što su zapravo hashtagovi te na koji ih način na društvenim mrežama možemo koristiti? Objašnjenje vam donosimo u članku koji slijedi.
Sastavni dio društvenih mreža
Simbol hashtag (#) prvi se put počeo koristiti na Twitteru, nakon čega se velikom brzinom proširio na ostale društvene mreže. Danas su hashtagovi sastavni dio Pinteresta, Tumbla, Facebooka te Instagrama, društvene mreže koja svakim danom sve više raste.
Hashtag je bilo koja riječ koja ispred sebe ima oznaku # te na taj način predstavlja određeni pojam koji možemo pretraživati.
Označavanje pojmova i sadržaja
Hashtagovi se koriste za označavanje poruka, fotografija, videozapisa i sličnih sadržaja. Na takav se način određeni sadržaji na društvenim mrežama grupiraju, a korisnici međusobno povezuju. Naime, ako korisnik objavi sadržaj koristeći određeni hashtag, prikazat će mu se svi ostali koji su nedavno iskoristili taj isti hashtag.
Glavni cilj hashtagova je zapravo naknadno traženje određene tematike na društvenim mrežama. Važno je naglasiti da se u hashtagu ne mogu koristiti razmaci, e podržavaju točke, uskličnike, upitnike te ostale znakove.
Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!