Kao i kod prve najave, misljenja su i sada podijeljena i tesko je odrediti zasto bi ga netko kupio. Kakvu potrebu moze ispuniti ovaj gadget? Iako to nije tipicno za Apple kompaniju i njene proizvode kojima je zaluden cijeli svijet, slicna stvar se dogodila i kod prvog predstavljanja iPada.
Ono sto Apple Watch razlikuje od svih dosadasnjih proizvoda je da kompanija nije uspijela objasniti tocnu svrhu i nametnuti proizvod kao potencijalo rjesenje nekih teskoca i svekodnevnih problema.
Nakon pojave iPoda dotadasnji MP3 playeri su polako poceli nestajati, a pojavom prvog iPhonea BlackBerry je djelovao kao muzejski primjerak.
Prilikom predstavljanja iPada i iPhonea dali su si truda i u uvodnoj prici posvetili vremena problemima koji ce nestati ili biti rijeseni s pojavom njihova proizvoda.
Ista "preambula" je u slucaju Apple Watcha izostala.
Ukoliko zbog toga cijeli projekt ispadne fijasko, uzrok mozemo potraziti u nedavnoj izjavi glavnog Appleova dizajnera Jonya Ivea: „Bilo je drugacije s telefonom - sve nas koji smo radili na prvom iPhoneu vodio je apsolutni prezir spram mobitela koji smo koristili u to vrijeme ", kazao je Ive.
"To nije slucaj ovdje. Mi smo grupa ljudi koja voli svoje satove. Dakle, radimo na necemu, ali imamo visoko misljenje za ono sto trenutno postoji."
Ako Apple Watch ne uspije, mozemo se slobodno vratiti natrag na ovo obrazlozenje, jer je Apple ovoga puta ponudio rjesenje za nesto sto nije ni smatrao problematicnim.