MOŽE LI POTUĆI PLAYSTATION I XBOX? /

Legendarni proizvođač objavio kad nova konzola stiže na tržište i koliko će koštati

Image
Foto: AFP, KAZUHIRO NOGI

Nintendo je objavio kako će u prodaju pustiti svoju dugoočekivanu novu konzolu, Nintendo Switch, 3. ožujka.

13.1.2017.
10:27
AFP, KAZUHIRO NOGI
VOYO logo

SUPER MARIO BROS: Ovako je zapravo trebala izgledati popularna igra

Image
SUPER MARIO BROS: /

Ovako je zapravo trebala izgledati popularna igra

Image
SUPER MARIO BROS: /

Ovako je zapravo trebala izgledati popularna igra

Cijena će joj biti 299,99 dolara u SAD-u, 279,99 funti u Ujedinjenom Kraljevstvu, i 29.980 jena u Japanu, što je više nego što je većina analitičara očekivala, piše BBC.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prijem nove konzole jako je važan japanskoj tvrtki jer njena prošla konzola, Wii U, nije uspjela ponoviti uspjeh originalnog Wii, zbog čega su dionice Nintenda znatno pale.

Povratak Super Maria

Nintendo je otkrio još u listopadu prošle godine da će Switch biti mobilan, ali će moći služiti i kao kućna konzola. Izgled mu je poput tableta s kontrolama pričvršćenim sa strane.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nintendo kaže kako se u razvoju nalazi oko 80 igara, uključujući i novu Mario igru po imenu Super Mario Odyssey, koja će izaći krajem 2017.

Image
Foto: nintendo.com

Ostali novi detalji u vezi Switcha su kako konzola dolazi s 32 GB memorije, koja se može dodatno proširiti pomoću MicroSD kartice. Zatim postoje planovi za isključivanje regionalnog zaključavanja, što znači da bi se igre trebale moći igrati na svim konzolama, bez obzira u kojm dijelu svijeta su kupljene.

Isto tako, on-line multiplayer igranje u početku će biti besplatno, ali kasnije će se naplaćivati. Konzola će imati i smartfon aplikaciju za društvene aspekte igara, uključujući i chat.

Trenutak odluke

Neki analitičari vjeruju kako bi ovaj uređaj mogao biti "posljednji pokušaj" Nintenda da proda kućnu konolu, nakon neuspjeha WiiU., koji se nije prodavao ni blizu toliko dobro kao Sonyev PS4 ili Microsoftov Xbox One, iako je Nintendo bio uspješan s mobilnim uređajem 3DS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Ovo je još jedan ključni trenutak za tvrtku jer Switch u neku ruku utjelovljuje novu strategiju koju Nintendo pokušava provesti u praksi", rekao je Piers Harding-Rolls, analitičar za igre u IHS Technology.

"Switch se predstavlja više kao uređaj za kućnu zabavu s mobilnim mogućnostima. Glavni faktori koji će djelovati na odluku potencijalnih kupaca su cijena i marketing. Nadamo se kako su naučili nešto iz svojih pokušaja reklamiranja Wii U."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Puštajući u prodaju uređaj koji omogućuje gamerima igranje Nintendovih naslova kada su kod kuće, kao i kada su u pokretu, tvrtka je možda pronašla "financijski jako isplativ srednji put", kaže analitičar Ovuma Paul Jackson.

"Igrači koji igraju isključivo na konzolama vjerojatno će biti razočarani jer će se vjerojatnije raditi o snažnom mobilnom uređaju (ako to dopusti baterija), ali istovremeno i relativno slabijoj konzoli."

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo