Konačno! Znanstvenici napravili svjetlosni mač iz Ratova zvijezda

Znanstvenici u Americi su 'slučajno' pronašli način kako napraviti pravi svjetlosni mač kakav koriste Jedi vitezovi u sagi "Ratovi zvijezda".

2.10.2013.

Wannabe Jedi vitezovi među vama, imate razloga za slavlje. Znanstvenici su otkrili da bi slavni svjetlosni mač Lukea Skywalkera i drugih jedija iz slavne svemirske sage, jednoga dana mogao postojati i izvan područja fikcije, piše Guardian.

Fizičari s Harvarda i MIT-a u novom izdanju časopisa Nature tvrde da su otkrili način kako vezati fotone zajedno kako bi formirali oblik koji se ponaša gotovo točno onako kao i smrtonosno oružje u filmovima Georgea Lucasa.

"Većina karateristika koje znamo o svjetlosti potječe od činjenice da fotoni nemaju masu i da ne komuniciraju", rekao je profesor fizike na Sveučilištu Harvard Mihail Lukin.

"Ono što smo učinili sastoji se od toga da smo kreirali posebnu vrstu medija u kojem fotoni međusobno tako snažno djeluju jedni s drugima kao da imaju masu, te se zajedno vežu kako bi formirali molekule".

"Nije adekvatna analogija usporediti to da svjetlosnom sabljom. Kad ti fotoni međusobno dođu u odnos interakcije, oni se razmiču i guraju jedni druge. Fizika onoga što se događa u tim molekulama je slična onome što vidimo u filmovima."

Neobjašnjivo, ali izvješća ukazuju na to da fizičari ipak još nisu počeli s procesom kojemu je cilj da pomoću tehnologije izrade pravo oružje u vidu svjetlosnog mača. Nisi još čak niti usavršili onaj dobro poznati zvuk vitlanja svjetlosnim oružjem: THHHHHHWWWWOM! koji se može čuti u obračunu Jedi vitezova sa zločincima.

Podsjetimo, kompanija Walt Disney je kupila sva prava na kultni serijal "Ratovi zvijezda" akvizicijom LucasFilma za 4,05 milijardi dolara u listopadu prošle godine.

Disney je već najavio i nove Ratove zvijezda – epizodu VII. Može se samo pretpostaviti da se i znanstvenici počinju polako pripremati za nove igračke koje će pustiti na tržište onog trenutka kada se pojave novi Ratovi zvijezda. Najvjerojatnije će, prema najavi iz Disneya, to biti 2015. godine.

//www.youtube.com/embed/C-DeI3ohVbY