Novi Peugeot 308 pripada strateškom segmentu C, koji čini trećinu prodaje u Europi. Riječ je o dinamičnom i bespoštednom tržištu na kojem je hatchback i dalje najomiljeniji karoserijski oblik s udjelom od 43 %, daleko ispred SUV-a/CUV-a (Sports Utility Vehicle/Crossover Utility Vehicle) s 26 % i MPV-ova (Multi-Purpose Vehicles) s 16 %.
Kupci su uglavnom parovi, ne nužno s djecom. Vole takve automobile i jasno je da su svjesni razvoja tehnologije i okoliša. Vole vožnju i posebno ih zanimaju proizvodi visoke kvalitete. Druga generacija popularnog Francuza (Peugeot je zamrznuo označavanje pa će se ubuduće kompakti označavati s brojkom 308) ima kompaktne dimenzije i znatno smanjenu masu. Lakši za 140 kg u odnosu na prethodnika, najlakši je automobil u segmentu. Kako bi to postigli, konstruktori su kao polazište uzeli novu platformu EMP2, jer omogućuje smanjenje mase od 70-ak kg. Dodatnih je 70 kg ušteđeno optimiziranjem mase svakog dijela, pogotovo korištenjem aluminija i termoplastike.
Kako bi pridobio nove kupce, tržišno je pozicioniran kao odlična i drukčija alternativa, a njegovo je konstruiranje bilo usredotočeno na četiri ključne teme: učinkovitost, dizajn, doživljaj u vožnji i kvaliteta.
Otmjen i dinamičan, ima dobro uravnotežene proporcije. Čiste linije koje prate konstrukciju stvaraju snažan izgled i savršenu ravnotežu između elegancije, sportskog duha i visoke kvalitete.
Sprijeda, velika, središnje postavljena maska uokvirena kromom naglašava luksuznu eleganciju, dok se LED prednja svjetla (full LED) serijski ugrađuju na višim razinama opremljenosti. Stražnja svjetla učvršćuju predodžbu o tehnološki naprednom, dinamičnom automobilu. Izgledom prate zakrivljeni motiv, a svjetleće diode iscrtavaju tri lavlje kandže marke Peugeot.
Nakon što smo se u modelu 208 prvi put susreli s i-Cockpitom, taj je u još fascinantnijem obliku ugrađen i u novi 308. Sastoji se od četiri povezana dijela: kompaktnog upravljača, instrumentne ploče u visini očiju kako bi vozač mogao lako očitavati informacije a da ne skida pogled s ceste, povišene središnje konzole i velikog, 9,7 inčnog dodirnog ekrana. Dojam da je riječ o pilotskoj kabini pojačavaju orijentacija svih elemenata prema vozaču i visoka središnja konzola, obilježje svojstveno automobilima višeg segmenta.
Gotovo potpuna odsutnost gumba zajedno s primjenom kvalitenih materijala, rezultirala je iznimnom čistoćom interijera. Gumb za glasnoću je čistog, tehnološkog dizajna i uokviren je bijelim svjetlom, kao da je riječ o Hi-Fi uređaju. Pokraj njega, iza duge, uske kromirane letvice ugrađen je CD-uređaj. Kromirani ukrasi uljepšavaju komande na središnjoj konzoli i prednjim vratima. Već od prvog pogleda, svi su ti ekskluzivni dijelovi, poput opcionalnih Denonovih zvučnika, oblikovani tako da se savršeno uklapaju.
Tkanine i materijali u putničkom prostoru također su vrlo visoke kvalitete. Od drugog stupnja opremljenosti upravljač je obložen kožom i ukrašen crnim lakiranim umecima i kromiranim umecima. Sjedala mogu biti presvučena tkaninom koja je kombinacija PVC-a i alkantare ili, uz doplatu, napom.
Tri su paketa opreme, bazni Access, srednji i najoptimalniji Active te Allure koji opremom i izgledom puca na kompaktni premium segment.
Prostranost putničkog prostora i osobito velikog prtljažnika u skladu su sa očekivanjima kupaca. Obujam prtljažnika od 470 litara, od čega odijeljeni pretinci ispod tepiha imaju 35 litara, također je najveći u klasi. Zbog niskoga utovarnog praga i širokog otvora, pristupačan je pravokutni prostor lako natovariti.
Od samog početka ugrađivati će se benzinski i dizelski motori najnovije generacije. To su usavršeni trocilindarski benzinski motor, familija motora THP (proglašen međunarodnim motorom 2013.) i dizelski motori e-HDi. Raspon snage benzinskih motora je od 82 do 155 KS, a emisija CO kreće od 114 g/km. Dizelski motori imaju raspon snage od 92 do 115 KS i emisiju CO od 95 g/km.
Ti učinkoviti motori mogu se kombinirati s gumama iznimno malog otpora kotrljanja, razvijenima u ekskluzivnoj suradnji s Michelinom. Od proljeća 2014. Ponudu će proširiti trocilindarski benzinski turbomotor (1,2-litreni e-THP), inačice BlueHDi s rekordno malom potrošnjom i emisijom (CO samo 82 g/km, potrošnja 3,1 l/km) i šesterostupanjski automatski mjenjači nove generacije.
Peugeot 308 u Hrvatskoj je upravo predstavljen, po početnoj cijeni od 116.025 kn s PDV-om.