Novi Opelov dostavnjak koji na tržište stiže tijekom ljeta spaja funkcionalnost lakog gospodarskog vozila s udobnošću i dizajnom osobnog automobila. Od 2001. kad je predstavljen i okrunjen titulom Vana godine pa do danas proizvedeno ih je više od 600 tisuća jedinica. Godišnje ga se u Europi prodaje u oko 50 000 primjeraka, što čini solidnih 10% ukupnog europskog tržišta srednje velikih kombija. U Hrvatskoj je taj postotak još povoljniji tako da je Vivaro u 2013. ostvario tržišni udio od 34% i uvjerljivo je prvi u svom segmentu, pogotovo kad govorimo o putničkim verzijama koje su ljubimci renta car tvrtki i shuttle servisa.
Dizajneri su imali težak zadatak napraviti nasljednika vozila koje je imalo prepoznatljivu formu s kosim nosom i grbom iznad glava putnika u prednjem redu, a sve to opet uskladiti sa sve većim zahtjevima sigurnosti pješaka, novih ekoloških tehnologija ali i jeftinijeg popravka u slučaju oštećenja. Odmah uočavamo masivni prednji dio s velikim otvorom za zrak (zbog buduće Euro6 norme) i velikim svjetlima.
Za razliku od dosadašnjeg modela Vivaro više nema monovolumensku formu prednjeg dijela, hauba i vjetrobran nisu pod istim kutem, tako da se čini kako se dobio dodatni prostor u interijeru. Također, krov je potpuno ravan iako su dizajneri upotrijebili malu optičku varku kako bi, gledano s boka, izgledalo da i dalje ima mali pregib u vrhu prednjih vrata. Straga vidimo poprilično duga svjetla, poprilično nalik na ona na dosadašnjem modelu, a čime se jamči širina prostora za utovar.
U teretnoj izvedbi korisni volumen je od 5,2 do 8,6 prostornih metara. Putničke verzije imati će klasične postavke 7+1, odnosno 8+1 ukoliko je sprijeda klupa za dvoje. Interijer je potpuno nov, usklađen sa zahtjevima vremena. Ergonomija i praktičnost dvije su riječi koje ga opisuju. Obujam pretinaca je čak 75 litara, iskorišten je i prostor ispod sjedala, dok se preklapanjem naslona srednjeg sjedala dobiva pravi mobilni ured. Tu je i praktična podloška A4 dimenzija kao i prostor za učvršćenje prijenosnog računala.
Kad govorimo o karoserijskim izvedenicama tad je paleta vrlo bogata. Biti će na raspolaganju s dvije različite duljine (do 5,40 m), dvije visine, kao van, crew-cab, šasija s kabinom i minibus. U brojkama, duljine je od 4,99 do 5,39 metara, dok je 1,97 do 2,46 m.
Nude se štedljivi i apsolutno ekološki osviješteni strojevi. Motor zapremine 1,6 litara dolazi s 90 i 115 KS, dok naprednim 1.6 BiTurbo CDTI motorom sa sekvencijalnim turbopunjenjem i sustavom dvaju intercoolera razvija 130 ili 160 »konja«. Prosječna potrošnja najštedljivijeg motora je 5,7 litara uz emisiju CO2 od 149 g/km.
I za kraj, odlične vijesti za vlasnike, novi Vivaro ima servisni interval svake dvije godine ili 40.000 kilometara što je svim vlasnicima flota itekako bitna stavka.