Nova generacija / Vozili smo Opel Vivaro

Image
Foto: opel

Prezentacija nove generacije Opelovog vana Vivara jedan je od važnijih Opelovih događaja u ovoj godini, pogotovo u svjetlu činjenice kako je upravo on u Hrvatskoj predvodnik tržišta putničkih kombi vozila.

24.6.2014.
14:22
opel
VOYO logo

Novi Opelov dostavnjak koji na tržište stiže tijekom ljeta spaja funkcionalnost lakog gospodarskog vozila s udobnošću i dizajnom osobnog automobila. Od 2001. kad je predstavljen i okrunjen titulom Vana godine pa do danas proizvedeno ih je više od 600 tisuća jedinica. Godišnje ga se u Europi prodaje u oko 50 000 primjeraka, što čini solidnih 10% ukupnog europskog tržišta srednje velikih kombija. U Hrvatskoj je taj postotak još povoljniji tako da je Vivaro u 2013. ostvario tržišni udio od 34% i uvjerljivo je prvi u svom segmentu, pogotovo kad govorimo o putničkim verzijama koje su ljubimci renta car tvrtki i shuttle servisa.

Dizajneri su imali težak zadatak napraviti nasljednika vozila koje je imalo prepoznatljivu formu s kosim nosom i grbom iznad glava putnika u prednjem redu, a sve to opet uskladiti sa sve većim zahtjevima sigurnosti pješaka, novih ekoloških tehnologija ali i jeftinijeg popravka u slučaju oštećenja. Odmah uočavamo masivni prednji dio s velikim otvorom za zrak (zbog buduće Euro6 norme) i velikim svjetlima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Za razliku od dosadašnjeg modela Vivaro više nema monovolumensku formu prednjeg dijela, hauba i vjetrobran nisu pod istim kutem, tako da se čini kako se dobio dodatni prostor u interijeru. Također, krov je potpuno ravan iako su dizajneri upotrijebili malu optičku varku kako bi, gledano s boka, izgledalo da i dalje ima mali pregib u vrhu prednjih vrata. Straga vidimo poprilično duga svjetla, poprilično nalik na ona na dosadašnjem modelu, a čime se jamči širina prostora za utovar.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U teretnoj izvedbi korisni volumen je od 5,2 do 8,6 prostornih metara. Putničke verzije imati će klasične postavke 7+1, odnosno 8+1 ukoliko je sprijeda klupa za dvoje. Interijer je potpuno nov, usklađen sa zahtjevima vremena. Ergonomija i praktičnost dvije su riječi koje ga opisuju.  Obujam pretinaca je čak 75 litara, iskorišten je i prostor ispod sjedala, dok se preklapanjem naslona srednjeg sjedala dobiva pravi mobilni ured. Tu je i praktična podloška A4 dimenzija kao i prostor za učvršćenje prijenosnog računala.

Image
Foto: opel

Kad govorimo o karoserijskim izvedenicama tad je paleta vrlo bogata. Biti će na raspolaganju s dvije različite duljine (do 5,40 m), dvije visine, kao van, crew-cab, šasija s kabinom i minibus. U brojkama, duljine je od 4,99 do 5,39 metara, dok je 1,97 do 2,46 m.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nude se štedljivi i apsolutno ekološki osviješteni strojevi. Motor zapremine 1,6 litara dolazi s 90 i 115 KS, dok naprednim 1.6 BiTurbo CDTI motorom sa sekvencijalnim turbopunjenjem i sustavom dvaju intercoolera razvija 130 ili 160 »konja«. Prosječna potrošnja najštedljivijeg motora je 5,7 litara uz emisiju CO2 od 149 g/km.

Image
Foto: opel

I za kraj, odlične vijesti za vlasnike, novi Vivaro ima servisni interval svake dvije godine ili 40.000 kilometara što je svim vlasnicima flota itekako bitna stavka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo