Kroz četiri modelske generacije koje se protežu kroz 32 godine Opel je prodao 12,4 milijuna Corsi, modela na koji svake godine otpada nešto više od četvrtine prodaje tvrtke a trenutno je broj četiri u segmentu malih automobila u Zapadnoj Europi. Trendovska peta generacija nudi novi stil prednjeg dijela koji se sastoji od elegantno oblikovanih svjetala s LED svjetlima za dnevnu vožnju u obliku krila i rešetkom trapezoidnog oblika na kojoj se nalazi kromirana prečka s Opelovim logotipom. Stražnji dio izgleda izduženo i sportski a automobil se i dalje nudi u obiteljskom peterovratnom i sportskom trovratnom izdanju.
Jednostavno dizajniran kokpit organiziran je uzduž izduženih vodoravnih linija koje pojačavaju dojam prostranosti. Središnje mjesto zauzima privlačan vozački kontrolni centar i ploča s instrumentima. Dodirni zaslon u boji dijagonale sedam inča opcionalnog informacijsko-multimedijskog sustava IntelliLink savršeno je smješten na središnjoj konzoli, između vozača i suvozača. Opelov nagrađivani informacijsko-multimedijski sustav nudi optimalne mogućnosti povezivanja. Kompatibilan je s Appleovim uređajima i onima sa sustavom Android te čini Corsu najbolje povezanim malim automobilom na tržištu.
Najzanimljiviji motor u ponudi je novorazvijeni benzinski trocilindrični 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo. Dostupan je s dvije izlazne snage, 66 kW/90 KS ili 85 kW/115 KS, pri čemu su obje verzije već usklađene s emisijskim standardom Euro 6. Ponuda benzinskih motora sadrži još 1,2 i 1,4-litarske četverocilindrične motore. Nov je u ponudi 1,4-litarski turbo sa 74 kW/100 KS i 200 Nm okretnog momenta.
Ponudu dizela predstavljaju Euro 6 CDTI motori s 55 kW/75 KS i 70 kW/95 KS. Snažniji, s peterostupanjskim ručnim mjenjačem i sustavom za oporavak energije kočenja, može smanjiti emisije CO2 na 85 g/km i potrošnju goriva na 3,2 l/100 km.
Obje verzije 1.0 litrenog motora uparene su s posve novim kompaktnim šesterostupanjskim ručnim mjenjačem. U Corsi je dostupan i novi šesterostupanjski automatski mjenjač kao i nova generacija automatiziranog mjenjača Easytronic 3.0 za koji je doplata svega 3.000 kuna.
Novo podvozje ne nasljeđuje niti jednu jedinu komponentu od trenutnog modela. Povećana je stabilnost prilikom pravocrtne i vožnje u zavojima zahvaljujući 5 mm sniženom težištu, robusnijem podokviru i novoj geometriji ovjesa.
Dodajmo i kako nove karakteristike amortizera omogućuju bolju filtraciju gibanja uslijed nailaska na rupe i neravne cestovne podloge, čime se dobiva iznimna udobnost za jedan mali automobil. Nova geometrija upravljanja i kalibracija upravljačkog softvera pozitivno utječu na novi progresivni elektroservo koji sada ima precizniji odziv i poboljšava užitak u vožnji.
Nova Corsa u Hrvatskoj će stajati od 83.000 kuna, i to model s troja vrata i baznim motorom sa 70 KS. Opremu Selection čini električni paket, šest zračnih jastuka, ESP, hill holder, no bez klime. Očekuje se da će fokus kupcima biti na dva peterovratna modela s 1,4 litrenim benzincem od 90 KS. Verzija Selection Plus u odnosu na Selection ima još klima uređaj, radio CD s USB-om AUX-om i Bluetoothom te metalik boju za 95.000 kn. Drugi model u nastavno na prethodno spomenuti ima kožni upravljač s komandama radija, tempomat, putno računalo, te vizualne popularni Color Edition Plus paket s crnim alu naplacima, crnim krovom i retrovizorima, umecima u boji, aluminijskim papučicama i posebnim presvlakama. Takva Corsa stajat će od 101.000 kuna naviše.
Nikad sigurnija
Tu je cijeli niz pomoćnih sustava namijenjenih vozaču, od kojih su mnoga bez konkurencije u toj klasi vozila, poput napredne pomoći prilikom parkiranja ili upozorenja na objekt u mrtvom kutu. Upozorenje u slučaju napuštanja trake, pomoć pri korištenju dugih svjetala, pokazatelj udaljenosti spram vozila ispred i upozorenje u slučaju mogućeg frontalnog sudara dodatno povećavaju sigurnost prilikom vožnje.