Namigivanje prema premium klasi /

Vozili smo novu Opel Astru

Image

Nakon svjetske premijere na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu, novu Astru imali smo priliku i isprobati na cestama oko austrijske i slovačke prijestolnice, Beča i Bratislave

3.10.2015.
21:05
VOYO logo

U Opelu drže do tradicija i ponosni su na činjenicu kako je ovo jedanaesta generacija njihovog kompaktnog modela i prodajnog hita. Otkad je prvi Opel Kadett premijerno predstavljen 1936., prodano je više od 24 milijuna kompaktnih Opel Kadetta i Opel Astri.

Image

Opel Astra

Image

Opel Astra

Nova generacija razvijena je s fokusom na najveću učinkovitost, s posve novom laganom arhitekturom vozila (masa smanjena do 200 kg) i brojnim ultramodernim tehnologijama i pomoćnim sustavima koji nikad prije nisu bili dostupni u kompaktnom segmentu. Novost u ovoj klasi su napredna prilagodljiva (pametna) svjetla IntelliLux LED Matrix, te osobni pomoćnik za povezivanje i usluge Opel OnStar uz najnoviju generaciju informacijsko-multimedijskog sustava IntelliLink s integracijom s pametnim telefonima. Novu Astru pogone samo motori najnovije generacije, kompaktnijih je vanjskih dimenzija, no prostranija i udobnija iznutra.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Opel Astra

Duljinom od 437 cm (za 5 cm kraća od prethodnice) ona je tipičan predstavnik klase u kojoj je dočekuju VW Golf, Ford Focus, Peugeot 308, Seat Leon, Renault Megane, Toyota Auris, ali i premiumi poput Audija A3, BMW-a Serije 1 ili pak Mercedesa A klase.

Image

Opel Astra

Image

Opel Astra

Image

Opel Astra

Ciljana publika su obitelji, samci, vozači svake dobi, kao i vozači koji su često na cesti. Za dugi boravak na cesti isplati se doplatiti za posebna nova ergonomska sjedala koja je testirao i certificirao AGR. Prvi put ta sjedala donose kombinaciju masaže i pamćenja položaja s ventilacijom i prilagodbom bočnih dijelova naslona. Opcionalno su dostupna i dva grijana vanjska stražnja sjedala. Opelovi inžinjeri u suradnji s vozačima, liječnicima, ortopedima i drugima razvijali su ova sjedala punih pet godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako je kraća izvana, prostranost i udobnost znatno su povećani. Straga nudi 35 mm više prostora za noge straga, te 22 mm više prostora za glavu kod vozača. Obujam prtljažnika je pristojnih 370 litara a koji se preklapanjem stražnje klupe poveća na 1210 litara. Unutrašnjost je ugodna i prostrana, s premium materijalima i nenatrpana. Jednostavno strukturiran kokpit s dodirnim zaslonom najveće dijagonale 8 inča na središnjoj konzoli odaje dojam mnogo skupljeg automobila.

Image

Opel Astra

Pogonjena je samo motorima najnovije generacije snage od 70 kW/95 KS do 147 kW/200 KS. Ekonomični i responzivni trocilindrični i četverocilindrični benzinski motori načinjeni posve od aluminija dok im je blok motora do 10 kg lakši nego prije.

Krasi ih izvanredna elastičnost. Uubrzanje u srednjem rasponu s 80 na 120 km/h je poboljšano do čak 32 %.

Baza ponude u Hrvatskoj je posve aluminijski 1,4-litarski benzinski motorom sa 74 kW/100 KS. Iznad njega je 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo sa 77 kW/105 KS koji pripada najčišćim i najučinkovitijim benzinskim automobilima u kompaktnoj klasi s potrošnjom 4,2 l/100 km i 96 g/km CO  Posve novi 1.4 ECOTEC Direct Injection dostupan je u verzijama s 92 kW/125 KS ili 110 kW/150 KS i nudi vršni okretni moment od 245 Nm.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na vrhu ponude benzinaca je 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo sa 147 kW/200 KS i okretnim momentom od 300 Nm.

Motor 1.6 CDTI dostupan je u tri verzije, od 70 kW/95 KS do 100 kW/136 KS, i nudi okretni moment od 320 Nm. U kombinaciji sa standardnim šesterostupanjskim ručnim mjenjačem, emisija ugljikova dioksida uvijek je ispod 100 g/km. Trenutni prvak učinkovitosti iz nove linije Astri model je s 81 kW/110 KS koji troši samo 3,4 litre i emitira 90 g CO2/km. Peterostupanjski ručni mjenjači se isporučuju uz motore 1.4 i 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo s početka ponude; šesterostupanjski ručni mjenjači za sve druge motore. Automatizirani ručni mjenjač Easytronic 3.0 dostupan je u kombinaciji s motorom 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, šesterostupanjski automatski mjenjač s posebno niskim trenjem za 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo sa 110 kW/150 KS i 1.6 CDTI sa 100 kW/136 KS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Početna cijena u Hrvatskoj je 122.000 kuna za Astru s 1.4 benzinskim motorom sa 74 kW/100 KS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo