Ljubimac vozača / Vozili smo novu Kiju pro_cee’d

Image
Foto: Mato Pavličević

U Hrvatskoj je službeno započela prodaja druge generacije pro_cee’da koji je u svom prvom izdanju nosio više od pola ukupne prodaje modela Cee’d.

30.9.2013.
13:14
Mato Pavličević
VOYO logo

Novi pro_cee'd ističe se svojom sportskom filozofijom, atraktivim dizajnom, i naprednim tehnološkim rješenjima iz modela cee’d. Karakteriziraju ga dinamična silueta, istaknuta LED svjetla i karoserija koja odaje kretnju i kad vozilo stoji.

I njegov dizajn poptisuje čuveni njemački dizajnera Peter Schreyer. Svojom dužinom, širinom i međuosovinskim razmakom jednak je modelu s pet vrata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iznutra nas dočekuje poznato okruženje, gotovo identično ako u petvratnom modelu. Ukratko, oku ugodno i sa snažnim dojmom kvalitete. Na središnjoj upravljačkoj konzoli do izražaja posebno dolaze mjerni instrumenti s TFT LCD zaslonom u boji te putnim računalom. Unutrašnjost nadopunjavaju i ergonomska prednja sjedala koja dolaze uz sustav za lakši pristup stražnjoj klupi. Bogatiji paketi opreme imaju keyless sustav što olakšava rukovanje.

Image
Foto: Mato Pavličević

Pruža se izbor između različitih tipova dizajna unutrašnjosti, primjerice klasičnog ili s dodacima za sportski ili elegantni ugođaj. Serijski je opremljen radiom s CD i MP3 playerom, šest zvučnika i AUX i USB priključcima za vanjske glazbene nosače zvuka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ljubitelji visoke tehnologije posebno će cijeniti sustav upozorenja pri izlasku iz vozne trake (LDWS) koji pomaže vozaču u slučaju pretjeranog umora. Iznimno je koristan i inteligentni parkirni sustav s 10 parkirnih senzora i snažnim kompjuterom. Flex Steer sustav podešava upravljač ovisno o željenom načinu vožnje.

Ponuda motora je solidna. Najsnažniji među njima je 1.6-litreni benzinski GDI sa neposrednim ubrizgavanjem goriva, 99 kw (135 KS) i 6-stupanjskim ručnim ili 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke (DCT) koji omogućava prebacivanje u drugu brzinu pomoću tipke na obruču upravljača što daje ugođaj trkaćeg automobila. Drugi dio benzinske ponude predstavlja 1,4-litreni četverocilindraš sa 73 kW (100 KS), multipoint ubrizgavanjem goriva i promjenjivim radom ventila CVVT. Jednako važnu ulogu igraju i 1,6-litreni i 1,4-litreni dizel motori s varijabilnim turbopunjačem. 1,6-litreni VGT dolazi u izvedbi s 80 kW (110 KS), dok moćniji dizel dolazi uz 94 kW (128 KS) i 260 Nm okretnog momenta. Mirniji 1,4-litreni četverocilindraš dolazi uz 66 kW (90 KS) i 220 Nm okretnog momenta. Svi dizel motori mogu se pohvaliti rekordnom učinkovitosti! Najmoćniji, u EcoDynamics izvedbi, dolazi uz prosječnu potrošnju od 3,7 l/100 km, uz emisiju CO2 od rekordno niskih 97 g/km.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mato Pavličević

Svi motori su opremljeni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. S ciljem postizanja najniže moguće potrošnje dostupni su u izvedbama EcoDynamics, koja spaja brojne tehnologije uz pomoć kojih se postiže niža potrošnja goriva.

Sve verzije modela cee’d dolaze iz Kijinog modernog pogona u slovačkoj Žilini a cijene benzinskih modela se kreću od 94.990 kuna naviše dok dizeli stoje od 108.990 kuna naviše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

DODATAK

Novi snažni modeli Kia pro_cee’d GT i cee’d GT najmoćniji su modeli marke Kia u njenoj povijesti. Oba su modela opremljena s turbobenzinskim motorom, jedinstvenom stilskom vanjštinom i unutrašnjosti i ovjesom koji stvara jedinstveni užitak u vožnji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nove GT modele pokreće novi Kijin 1,6-litreni GDI motor s turbopunjačem i pojačanim unutrašnjim karakteristikama. Snaga i okretni moment iznimno su povećani (u usporedbi s motorom bez turbopunjača), a dolaze uz moćnih 150 kW/204 KS i okretnim momentom 265 Nm.

Uz serijski šeststupanjski ručni mjenjač i prednji pogon, GT-u za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 7,7 sekundi i dostiže najveću brzinu od 230 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo

Još iz rubrike