Novi pro_cee'd ističe se svojom sportskom filozofijom, atraktivim dizajnom, i naprednim tehnološkim rješenjima iz modela cee’d. Karakteriziraju ga dinamična silueta, istaknuta LED svjetla i karoserija koja odaje kretnju i kad vozilo stoji.
I njegov dizajn poptisuje čuveni njemački dizajnera Peter Schreyer. Svojom dužinom, širinom i međuosovinskim razmakom jednak je modelu s pet vrata.
Iznutra nas dočekuje poznato okruženje, gotovo identično ako u petvratnom modelu. Ukratko, oku ugodno i sa snažnim dojmom kvalitete. Na središnjoj upravljačkoj konzoli do izražaja posebno dolaze mjerni instrumenti s TFT LCD zaslonom u boji te putnim računalom. Unutrašnjost nadopunjavaju i ergonomska prednja sjedala koja dolaze uz sustav za lakši pristup stražnjoj klupi. Bogatiji paketi opreme imaju keyless sustav što olakšava rukovanje.
Pruža se izbor između različitih tipova dizajna unutrašnjosti, primjerice klasičnog ili s dodacima za sportski ili elegantni ugođaj. Serijski je opremljen radiom s CD i MP3 playerom, šest zvučnika i AUX i USB priključcima za vanjske glazbene nosače zvuka.
Ljubitelji visoke tehnologije posebno će cijeniti sustav upozorenja pri izlasku iz vozne trake (LDWS) koji pomaže vozaču u slučaju pretjeranog umora. Iznimno je koristan i inteligentni parkirni sustav s 10 parkirnih senzora i snažnim kompjuterom. Flex Steer sustav podešava upravljač ovisno o željenom načinu vožnje.
Ponuda motora je solidna. Najsnažniji među njima je 1.6-litreni benzinski GDI sa neposrednim ubrizgavanjem goriva, 99 kw (135 KS) i 6-stupanjskim ručnim ili 6-stupanjskim automatskim mjenjačem s dvije spojke (DCT) koji omogućava prebacivanje u drugu brzinu pomoću tipke na obruču upravljača što daje ugođaj trkaćeg automobila. Drugi dio benzinske ponude predstavlja 1,4-litreni četverocilindraš sa 73 kW (100 KS), multipoint ubrizgavanjem goriva i promjenjivim radom ventila CVVT. Jednako važnu ulogu igraju i 1,6-litreni i 1,4-litreni dizel motori s varijabilnim turbopunjačem. 1,6-litreni VGT dolazi u izvedbi s 80 kW (110 KS), dok moćniji dizel dolazi uz 94 kW (128 KS) i 260 Nm okretnog momenta. Mirniji 1,4-litreni četverocilindraš dolazi uz 66 kW (90 KS) i 220 Nm okretnog momenta. Svi dizel motori mogu se pohvaliti rekordnom učinkovitosti! Najmoćniji, u EcoDynamics izvedbi, dolazi uz prosječnu potrošnju od 3,7 l/100 km, uz emisiju CO2 od rekordno niskih 97 g/km.
Svi motori su opremljeni sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. S ciljem postizanja najniže moguće potrošnje dostupni su u izvedbama EcoDynamics, koja spaja brojne tehnologije uz pomoć kojih se postiže niža potrošnja goriva.
Sve verzije modela cee’d dolaze iz Kijinog modernog pogona u slovačkoj Žilini a cijene benzinskih modela se kreću od 94.990 kuna naviše dok dizeli stoje od 108.990 kuna naviše.
DODATAK
Novi snažni modeli Kia pro_cee’d GT i cee’d GT najmoćniji su modeli marke Kia u njenoj povijesti. Oba su modela opremljena s turbobenzinskim motorom, jedinstvenom stilskom vanjštinom i unutrašnjosti i ovjesom koji stvara jedinstveni užitak u vožnji.
Nove GT modele pokreće novi Kijin 1,6-litreni GDI motor s turbopunjačem i pojačanim unutrašnjim karakteristikama. Snaga i okretni moment iznimno su povećani (u usporedbi s motorom bez turbopunjača), a dolaze uz moćnih 150 kW/204 KS i okretnim momentom 265 Nm.
Uz serijski šeststupanjski ručni mjenjač i prednji pogon, GT-u za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 7,7 sekundi i dostiže najveću brzinu od 230 km/h.