Desant na Europu /

Vozili smo Hyundai i10

Image
Foto: Foto: Darijan Kosić

Hyundai Motor je nastavio dalje graditi svoj uspjeh postignut u A segmentu s novom generacijom i10, modelom koji je dizajniran, projektiran i izrađen u Europi, za europske kupce.

14.5.2014.
16:09
Foto: Darijan Kosić
VOYO logo

Novi model upotpunjuje Hyundaijevu gamu vozila razvijenih za Europu, a također predstavlja i nove standarde u A segmentu za regiju, te donosi prostor, razinu udobnosti i sigurnosti iz višeg segmenta te sofisticirani dizajn izvana i iznutra koji su vodeći u klasi.

Nova generacija i10 ima dotjerane i izražene linije a u odnosu na prethodnika je duži, širi i niži. Veća karoserija nove generacije i10 daje jednu od najprostranijih putničkih kabina na tržištu, kao i najveći prtljažnik u klasi, od 252 litre. Dostupno je do 1046 litara kada se preklope stražnja sjedala – što je također najbolja vrijednost u klasi. Nove razine kvalitete završne obrade mogu se pronaći u prostranoj unutrašnjosti, zajedno s razinama udobnosti i sigurnosne opreme koje se obično nalaze u višim segmentima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Foto: Darijan Kosić

Čak su i osnovni modeli opremljeni obiljem opreme, uključujući centralno zaključavanje, putno računalo, svjetla za vožnju po danu i cijeli komplet opreme za aktivnu i pasivnu sigurnost. Modeli srednje razine opreme, za koje se predviđa da će biti najbolje prodavani u Europi, uključuju osobine koje kupci izrazito cijene, kao što su prednji i stražnji električni prozori, daljinsko centralno zaključavanje i vozačevo sjedalo podesivo po visini.

Image
Foto: Foto: Darijan Kosić

Dostupna luksuznija oprema uključuje tempomat ugrađen na kolo upravljača s podesivim graničnikom brzine, grijano kolo upravljača i prednja sjedala, kontrolu kretanja na uzbrdici, pametni ključ s prekidačem pokretanja/zaustavljanja motora, LED svjetla za vožnju po danu, kao i potpuno automatsku kontrolu klime.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na izboru su dva benzinska motora koji pogone prednje kotače putem ručnog mjenjača s pet stupnjeva ili automatskog s četiri stupnja prijenosa. 1,1 litarski Epsilon motor izrađen u Indiji više se ne proizvodi.

1,0 i 1,25 litarski motori koji se ugrađuju u novu generaciju i10 pripadaju Hyundaijevoj popularnoj ‘Kappa’ obitelji motora i sadrže paletu naprednih tehničkih osobina koje povećavaju snagu i okretni moment i poboljšavaju mirnoću i vozne osobine.

Image
Foto: Foto: Darijan Kosić

1,0 litarski, trocilindarski pogon ima izlaznu snagu od 66 KS iz obujma od 998 ccm. Najveći okretni moment od 94 Nm dostupan je od 3500 o/min. Nova generacija i10 s ovim motorom i ručnim mjenjačem može dostići 100 km/h iz mirovanja za 14,9 sekundi i najveću brzinu od 155 km/h.

Ovaj pogon će opcijski biti dostupan s tvornički ugrađenom instalacijom na ukapljeni naftni plin (LPG). U ovom obliku mu je maksimalna snaga 67 KS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Očekuje se da će četverocilindarski motor, obujma 1248 ccm, s 87 KS imati približno 40% udjela u ukupnoj europskoj prodaji. Maksimalni okretni moment od 120 Nm vozaču je dostupan od 4000 o/min.

S ručnim mjenjačem, može ubrzati do 100 km/h iz mirovanja za 12,3 sekunde i postići najveću brzinu od 171 km/h.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Foto: Darijan Kosić

Sustav ovjesa nove generacije i10 predstavlja glavna poboljšanja u odnosu na prethodnika. Bolja je kontrola kotača, poboljšana kvaliteta vožnje, te komfor. Upravljač je iznenađujuće direktan, ugodno leži u rukama i vozaču daje obilje povratnih informacija s ceste. Ovjes i volan su tako dobro posloženi da u zavojima imate osjećaj kako vozite karting.

Demonstriranje Hyundaijevog povjerenja u njegovu europsku kvalitetu izrade dolazi u vidu tvorničkog petogodišnjeg jamstva bez ograničenja prijeđenih kilometara. To također uključuje i pomoć na cesti i pet godina provjere stanja vozila - koje se pruža širom Europe po prvi put na Hyundaijevom modelu A segmenta. Cijene se kreću od 79.990 kn koliko stoji osnovni model s 1.0 litrenim motorom i iStart paketom opreme.

Vrijedi spomenuti kako se model s 1.2 litrenim motorom nudi s posebnom bogatom opremom Go+Brazil za 87.178 kn.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo