Napad na 'sveto trojstvo' /

Vozili smo Hyundai Genesis

Image
Foto: FOTO: Mato Pavličević

Još od 2007. godine Genesis je oznaka za najveći, najopremljeniji i tehnološki najnapredniji Hyundaijev model. Nakon Koreje i SAD-a u novoj generaciji stigao je i na Stari kontinent.

28.9.2014.
16:00
FOTO: Mato Pavličević
VOYO logo

Trolist njemačkih premium proizvođača, ali i trolist japanskih premiuma (Acura, Lexus i Infiniti) dobio je kosooku konkurenciju, korejski Hyundai je nakon sedam godina razvoja brenda Genesis isti ponudio i europskim kupcima. Prošle godine predstavljeni koncept Hyundai HCD-14 bio je uvertira u drugu generaciju luksuzne limuzine koja u konačnici izgleda vrlo slično svom dizajnerskom predlošku.

Image
Foto: FOTO: Mato Pavličević

Samo jedan centimetar je kraći od pet metara, uz međuosovinski razmak od 301 centimetar zbog kojeg u interijeru pruža za jedan Hyundai dosad neviđenu prostranost, komfor i luksuz. Iznutra prevladavaju ravne i smirene linije, već na prvi pogled jasno je kako ovdje vlada red u kući. Svi prekidači i pokazivači su pregledno, jasno i logično raspoređeni, tko voli moderno u klasičnom pakiranju ovdje će biti svoj na svome.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čak su i drveni umeci boje drva (za razliku od nekadašnjih korejskih automobila u kojima su bili boje ajvara) i ukusno raspoređeni, bez pretjerivanja. U ponudi je jedan jedini paket opreme koji sadrži sve što se danas može staviti u jedan ovakav automobil. Sva oprema namijenjena komforu je tu, uključujući i trozonski automatski klima uređaj. I to nije sve, ovo je ujedno i prvi automobil na svijetu sa senzorom za mjerenje CO2 u kabini čime štiti vozača od pospanosti i umora. Vrijedi spomenuti i kako su sva sjedala, prednja i stražnja, grijana, provjetravana i namjestiva električnim putem.

Image
Foto: FOTO: Mato Pavličević

Novi Genesis je ujedno i prava riznica sigurnosnih tehnologija. Pored već obveznih ABS-a, ESP-a i EBD-a tu imamo naprednu kontrolu vuče u zavojima (ATCC), kao i automatsko hitno kočenje u gradskoj vožnji. Tu je i aktivni poklopac motora koji štiti od težih ozljeda pješake i bicikliste. Dodajmo i pametni tempomat (SCC), navigaciju, detekciju mrtvog kuta, upozorenje izravnog sudara, sustav upozorenja napuštanja traka i devet zračnih jastuka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: FOTO: Mato Pavličević

Ispod prednjeg poklopca je prava inženjerska poslastica, 3.8-litreni V6 GDI benzinac u kombinaciji s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem i pogonom na sve kotače (HTRAC). Razvija 315 KS uz okretni moment od 397 Nm što mu je dovoljno za krajnju brzinu od 240 km/h, i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,8 sekundi.

Sustav mjenjača Shiftronic omogućava ručnu izmjenu stupnjeva a na dispoziciji su i tri režima rada: Eco (za uštedu goriva), Normal (za uravnoteženu vožnju) i Sport (više dostupnog okretnog momenta šalje se na stražnje kotače za još veću živahnost i karakteristike upravljivosti slične limuzini s isključivo stražnjim pogonom).

Ova egzotika do registracije stoji 599.990 kuna.

Image
Foto: FOTO: Mato Pavličević
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo