nasljednik peugeota 107 / Urbani gerilac unosi dašak svježine

Image
Foto: peugeot

Nakon što je obnovio ponudu u segmentima B i C, Peugeot predstavlja novi mali gradski automobil. U taj rastući dinamičan segment, novi 108 unosi dašak svježine.

20.2.2014.
11:00
peugeot
VOYO logo

Nakon što je u devet godina karijere na tržištu prodan u više od 800 tisuća primjeraka, Peugeot 107 zaslužio je mirovinu. Njegov nasljednik, Peugeot 108, upečatljivog i šik dizajna, kompaktan je i prirodno prilagođen gradskoj vožnji.

Kupcu nudi mogućnost osmišljavanja vlastita vozila: on može odabrati limuzinu ili kabriolet, personalizirati unutrašnjost, unutrašnje uređenje, broj vrata, boju karoserije... Lagan (mase od 840 kg), te uz 3,47 m duljine i 1,62 m širine, pobjednik je u gradskoj borbi. Njegovi skraćeni prevjesi i krug okretanja od samo 4,80 m omogućuju mu opušteno svladavanje prepreka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Novi mali gradski automobil marke postoji u dvije karoserijske izvedbe: kao klasična berlina i kabriolet 108 TOP! Prepoznatljivih linija, to je već na prvi pogled Peugeot.

Image
Foto: peugeot

Novi 108 kvalitetan je i izražajan, te upotpunjen mogućnostima personalizacije kakve očekuju klijenti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osmišljen kao vozilo višeg segmenta, novi 108 usvaja vrijednosti Peugeot game modela. Uravnotežen je, otmjen i profinjen. Jasnim i skladno zaobljenim linijama, koje uokviruju minimalni volumen, poziva vozača da sjedne za upravljač. Ispod klasična i istančana izgleda otkriva se izrazito suvremena i dinamična osobnost: pogled mu je prodoran, linije blage, a nebrojene mogućnosti personalizacije kao i tehnološki napredna oprema daju mu jedinstven identitet u njegovoj kategoriji.

Kako sprijeda, tako i s boka te straga gdje se zbog 3D efekta svjetala čini kao da iz njih izvire svjetlosni potpis, s tri „kandže“ karakteristične za marku. Kao prepoznatljiv element praktičnosti, velika ostakljena stražnja vrata protežu se od stražnjeg krovnog spojlera, u kojem se nalaze šarke, sve do podnice vozila. Pri dnu podiznih vrata, crno mat staklo onemogućava pogled u prtljažni prostor obujma 196 litara s kitom za popravak gume ili 180 litara s rezervnim kotačem. Izvorni volumen može povećati do 750 litara, zahvaljujući preklapanju naslona stražnje klupe u omjeru 50/50.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: peugeot

Vanjsko bogatstvo širi se i u unutrašnjost kabina je udobna i nimalo joj ne smeta kompaktnost vanjskih dimenzija. Vozač otkriva informacije ispred sebe, koje su objedinjene na jednom mjestu radi bržeg čitanja. Brzinomjer se skladno nadovezuje na upravljački stup podesiv po visini, a natkriven je sjenilom, što jamči lako čitanje podataka u svim uvjetima. Sastoji se od analognog brojača i LCD zaslona. S jedne i druge strane u nastavku smješteni su brojač okretaja motora i indikator promjene stupnja prijenosa (Gear Shift Indicator).

Iz sjedala podesivog po visini, vozač bez ikakva napora pristupa različitim komandama. Jednom rukom upravlja opcijama objedinjenim na centralnoj konzoli s velikim zaslonom osjetljivim na dodir veličine od 7''.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: peugeot

Kao automobil povezan s internetom, novi Peugeot 108 postaje zrcalo pametnog telefona svojeg korisnika zahvaljujući velikom zaslonu osjetljivom na dodir s funkcijom Mirror Screen koja sadrži nove protokole za povezivanje, MirrorLink i AppinCar. U njemu ćete naći i opremu iz viših segmenata: kameru za vožnju unatrag, automatski klima-uređaj, pokretanje vozila bez ključa. Motorizacija je benzinska: Gamu čine četiri učinkovita trocilindarska motora: 1.0 e-VTi68 STT s ručnim mjenjačem s 5 brzina i emisijom od 88 g/km CO, 1.0 VTi 68 d ručnim mjenjačem s 5 brzina, 95 g/km CO, 1.0 VTi68 s pilotiranim ETG mjenjačem s 5 brzina i 97 g/km CO, a tu je i novi motor PureTech 1.2 VTi 82 s ručnim mjenjačem s 5 brzina i emisijom od 99 g/km CO.

U samo dvije godine Peugeot je posve obnovio svoju ponudu u segmentima A, B i C. Novi 108 kvalitetan je i izražajan, te upotpunjen mogućnostima personalizacije kakve očekuju klijenti, i kao takav čini dio proizvodne ofenzive i strategije uspona game marke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo