Kao i njegov manji brat, i ovo je automobil jedinstvenog stila, koji se ipak, pogotovo stragam značajno razlikuje od izvedbe s pet sjedala i koji predstavlja novu ravnotežu između unutarnjeg prostora i vanjskih fluidnih linija.
Za ovu verziju su karakteristični „tehnološki“ prednji dio, lukovi krova kao bočni potpis, kao i posve nova stražnja svjetla s LED diodama s 3D efektom. Kako bi istaknuo sve stilske prednosti, nudi paletu od osam boja karoserije, koje se kreću od uglađene sive Shark, sive Aluminium, smeđe Hickory, bijela Banquise i crne Onyx do sjajne crvene Rubi, plave Teles i plave Kyanos.
Tom novom dizajnu valja dodati i tri nova aluminijska naplatka promjera 16, 17 i 18 inča. Interijer je pročišćenog dizajna i s iznimnom udobnošću za svakog putnika, koji na raspolaganju, osim paketa Lounge, ima i posebne dovode zraka u trećem redu.
Interijer je pročišćenog dizajna i s iznimnom udobnošću za svakog putnika, koji na raspolaganju, osim paketa Lounge, ima i posebne dovode zraka u trećem redu. U ponudi su četiri razine opremljenosti : Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive.
U ponudi su četiri razine opremljenosti : Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive. Već početna razina opreme Attraction u serijskoj opremi ima ručni klima uređaj, Connecting Box: Bluetooth sustav, USB + Jack priključak, inteligentan sustav protiv proklizavanja, 6 zračnih jastuka, ABS + REF + AFU + ESP, pokretanje bez ključa, prednja dnevna LED svjetla, automatsku električnu parkirnu kočnicu, Audio sustav MP3 sa 6 zvučnika na 7” tabletu, upravljač presvučen kožom, regulator/limitator brzine na programiranje, električni servo upravljač.
Treba spomenuti i upravljačko sučelje osjetljivo na dodir, povezano s panoramskim ekranom visoke rezolucije od 12". Za još lakšu vožnju, nudi se i sustav Vision 360.
Učinkovitost nove platforme EMP2 omogućuje da ovaj automobil nudi odličan spoj u pogledu modularnosti, prostornosti i lakoće pristupa. Ističe se rekordno niskim emisijama CO s izvedbom koja ispušta samo 98 g/km. Također, uvodi posve novu tehnologiju BlueHDi s izvedbom koja razvija snagu od 150 KS i ispušta samo 110 g/km CO.
Kako bi istaknuo sve stilske prednosti, nudi paletu od osam boja karoserije, koje se kreću od uglađene sive Shark, sive Aluminium, smeđe Hickory, bijela Banquise i crne Onyx do sjajne crvene Rubi, plave Teles i plave Kyanos.
Nova modularna platforma EMP2 (Efficient Modular Platform 2) omogućuje korištenje posebno dugog međuosovinskog razmaka od 2,84 m (najveći u klasi) koji, istodobno zadržavajući duljinu prethodne generacije (4,59 m), nudi veću modularnost s trećim redom sklopivih sjedala za prevoženje sedam osoba, prostornost s najviše prostora u segmentu u drugom i trećem redu sjedala, lakoću pristupa, pogotovo trećem redu, zahvaljujući prilagođenim otvorima vrata, te prostranost prtljažnog prostora s prtljažnikom čiji je obujam veći za 69 litara (645 litara VDA i više od 700 litara kad je drugi red sjedala pomaknut sasvim naprijed).
Pod prednjim poklopcem ima novi motor BlueHDi, koji zadovoljava normu Euro 6 zahvaljujući integraciji modula SCR (selektivna katalitička redukcija), jedinoj tehnologiji koja može jako smanjiti emisiju NOx (- 90%), ali istodobno i emisiju CO. Rezultat je omjer performansi i potrošnje koji je posve nov u klasi: snaga od 150 KS uz samo 110 g/km CO s ručnim mjenjačem te 117 g/km s automatskim mjenjačem posljednje generacije.
Cijene ove produžene verzije Citroenovog jednovolumenskog hita, Grand C4 Picasso se kreću od 150.000 kuna naviše.
U ponudi su dva benzinska motora VTi 120 BVM i THP 155 BVM6 te četiri dizelska e- HDi 90 ETG6, e-HDi 115 BVM6, e-HDi 115 ETG6 i e-HDi 150 BVM6 (EURO VI) motora.
Cijene se kreću od 150.000 kuna naviše.