Citroën Grand C4 Picasso /

U Hrvatsku je stigao veliki Technospace

Image
Foto: citroën

Na hrvatsko tržište upravo je stigla produžena verzija Citroënovog jednovolumenskog hita, Grand C4 Picasso. Nudi još više unutarnjeg prostora te sedam sjedala za putnike.

5.11.2013.
16:11
citroën
VOYO logo

Kao i njegov manji brat, i ovo je automobil jedinstvenog stila, koji se ipak, pogotovo stragam značajno razlikuje od izvedbe s pet sjedala i koji predstavlja novu ravnotežu između unutarnjeg prostora i vanjskih fluidnih linija.

Za ovu verziju su karakteristični „tehnološki“ prednji dio, lukovi krova kao bočni potpis, kao i posve nova stražnja svjetla s LED diodama s 3D efektom. Kako bi istaknuo sve stilske prednosti, nudi paletu od osam boja karoserije, koje se kreću od uglađene sive Shark, sive Aluminium, smeđe Hickory, bijela Banquise i crne Onyx do sjajne crvene Rubi, plave Teles i plave Kyanos.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tom novom dizajnu valja dodati i tri nova aluminijska naplatka promjera 16, 17 i 18 inča. Interijer je pročišćenog dizajna i s iznimnom udobnošću za svakog putnika, koji na raspolaganju, osim paketa Lounge, ima i posebne dovode zraka u trećem redu.

Image
Foto: citroën

Interijer je pročišćenog dizajna i s iznimnom udobnošću za svakog putnika, koji na raspolaganju, osim paketa Lounge, ima i posebne dovode zraka u trećem redu. U ponudi su četiri razine opremljenosti : Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive.

U ponudi su četiri razine opremljenosti : Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive. Već početna razina opreme Attraction u serijskoj opremi ima ručni klima uređaj, Connecting Box: Bluetooth sustav, USB + Jack priključak, inteligentan sustav protiv proklizavanja, 6 zračnih jastuka, ABS + REF + AFU + ESP, pokretanje bez ključa, prednja dnevna LED svjetla, automatsku električnu parkirnu kočnicu, Audio sustav MP3 sa 6 zvučnika na 7” tabletu, upravljač presvučen kožom, regulator/limitator brzine na programiranje, električni servo upravljač.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Treba spomenuti i upravljačko sučelje osjetljivo na dodir, povezano s panoramskim ekranom visoke rezolucije od 12". Za još lakšu vožnju, nudi se i sustav Vision 360.

Učinkovitost nove platforme EMP2 omogućuje da ovaj automobil nudi odličan spoj u pogledu modularnosti, prostornosti i lakoće pristupa. Ističe se rekordno niskim emisijama CO s izvedbom koja ispušta samo 98 g/km. Također, uvodi posve novu tehnologiju BlueHDi s izvedbom koja razvija snagu od 150 KS i ispušta samo 110 g/km CO.

Image
Foto: citroën

Kako bi istaknuo sve stilske prednosti, nudi paletu od osam boja karoserije, koje se kreću od uglađene sive Shark, sive Aluminium, smeđe Hickory, bijela Banquise i crne Onyx do sjajne crvene Rubi, plave Teles i plave Kyanos.

Nova modularna platforma EMP2 (Efficient Modular Platform 2) omogućuje korištenje posebno dugog međuosovinskog razmaka od 2,84 m (najveći u klasi) koji, istodobno zadržavajući duljinu prethodne generacije (4,59 m), nudi veću modularnost s trećim redom sklopivih sjedala za prevoženje sedam osoba, prostornost s najviše prostora u segmentu u drugom i trećem redu sjedala, lakoću pristupa, pogotovo trećem redu, zahvaljujući prilagođenim otvorima vrata, te prostranost prtljažnog prostora s prtljažnikom čiji je obujam veći za 69 litara (645 litara VDA i više od 700 litara kad je drugi red sjedala pomaknut sasvim naprijed).

Pod prednjim poklopcem ima novi motor BlueHDi, koji zadovoljava normu Euro 6 zahvaljujući integraciji modula SCR (selektivna katalitička redukcija), jedinoj tehnologiji koja može jako smanjiti emisiju NOx (- 90%), ali istodobno i emisiju CO. Rezultat je omjer performansi i potrošnje koji je posve nov u klasi: snaga od 150 KS uz samo 110 g/km CO s ručnim mjenjačem te 117 g/km s automatskim mjenjačem posljednje generacije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: citroën

Cijene ove produžene verzije Citroenovog jednovolumenskog hita, Grand C4 Picasso se kreću od 150.000 kuna naviše.

U ponudi su dva benzinska motora VTi 120 BVM i THP 155 BVM6 te četiri dizelska e- HDi 90 ETG6, e-HDi 115 BVM6, e-HDi 115 ETG6  i e-HDi 150 BVM6 (EURO VI) motora.

Cijene se kreću od 150.000 kuna naviše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo