Od sada i u Hrvatskoj / TEST: Vozili smo 'sedmicu' kultnog Golfa!

Image

Golf se po pitanju vanjskog dizajna nije možda mnogo promijenio, no kad pratimo njegov razvoj kroz generacije to zapravo nije učinio ni u – prethodnim slučajevima. Uvijek je Golf svoje generacije promicao evolucijom, nikad revolucijom

30.1.2013.
15:29
VOYO logo

Kada neki proizvođač u gotovo 40 godina proda skoro 30 milijuna automobila, kad se s tim proizvodom poistovjećuju uradci svih ostalih proizvođača u određenoj klasi, te kad upravo taj model postane trajnom željom za posjedovanjem brojnih obitelji – onda znamo kako je stvarno riječ o nečemu posebnom.

Na predstavljanju novog Golfa, održanom u Dubrovniku, naši domaćini iz PZ Auta podsjetili su nas na sve uspjehe prethodnih šest generacija, te pokazali kako je i najnovije, sedmo izdanje Golfa, ma koliko su ga mnogi od nas dovodili prije u vezu s pojmom 'redizajn' nego 'nova generacija', suveren proizvod da će opet pokrenuti skoro pa tektonske promjene unutar klase; Golf klase, kako ju mnogi nazivaju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Vrlo bitno je reći kako su ovdje prisutne tehnološke inovacije, znatno veća proizvodna efikasnost te dovođenje u standardnu opremu čitavog niza elemenata što su ne tako davno bili privilegija najluksuznijih automobila. Ma koliko dakle mnogi tvrdili kako se Golf s novom generacijom zapravo nije bitno promijenio, istaknimo to da u odnosu na prethodnika ima skoro devet tisuća izmjena!

Golf VII koristi najnoviju generaciju VW motora. Benzinci startaju s 1,2-litrenim TSI snage 105 KS, a slijede verzije 1.4 snage 120 i 140 KS. No, s obzirom da se većina kupaca Golfa odlučuje za dizelske opcije, najzanimljiviji su 1.6 TDI sa 105 KS, odnonso dvolitrena verzija sada sa 150 KS. Svi su redom iznimno niske potrošnje, manje od pet litara uz iznimku 120 KS snažnog benzinca što traži 5,2 litre na stotinu kilometara. Vjerojatno najčešći odabir hrvatskih kupaca, 105 KS snažni dizelaš, u prosjeku troši samo 3,8 litara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

U  svim razinama opreme, a ima ih ukupno tri, jako je izdašan. Želi li se baznu, neće izostati baš ništa što utječe na ugodu i sigurnost vožnje, dok se u višim paketima pojavljuju ili estetski dodaci poput alu-naplataka, ili napredni elektronski sustavi što vožnju dovode u zonu maksimalne sigurnosti i jednostavnosti.

Golf VII starta s cijenom od 124.300 kuna za bazno opremljen model s benzinskim motorom. Kako nam je istaknuto, zahvaljujući izdašnijoj opremi ova je generacija u odnosu na prethodnu zapravo pojeftinila. Kompariranjem opreme dolazi se zaključka kako su cijene niže najmanje za 7,5 tisuća kuna. Srednji iznos, pa tako i za bazne dizelske verzije, se kreće oko 150 tisuća kuna, dok je najskuplji primjerak – najviša razina opreme, DSG automatski mjenjač i najjači dizelski motor – skoro 100 tisuća kuna skuplja od startnog iznosa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Fnc 16
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo