Peugeot s novim 301 želi osvojiti nova tržišta, te pridobiti nove kupce koji žele reprezentativan a istovremeno i povoljan automobil s velikim prtljažnim prostorom. Dok na Starom kontinentu male limuzine čine tek dva posto tržišta, na tržištima u razvoju oni čine veliki dio tržišnog kolača.
Model 301 razvijen je da se prilagodi svim uvjetima korištenja, čak i onim ekstremnim.
Tako je Peugeot 301, koji se proizvodi u europskoj tvornici u Vigu (Španjolska), u prodaju prvo krenuo u Turskoj, a zatim slijede ostala svjetska tržišta: središnja i istočna Europa, Rusija, Ukrajina, Grčka, Magreb, Bliski Istok, golfske i afričke zemlje, određena tržišta Latinske Amerike a u drugoj fazi prodaje i Kina. Prodaja na hrvatskom tržištu je upravo započela.
Dizajneri su bili inspirirani konceptnim automobilom SR1 koji simbolizira novi identitet Peugeota. Linije su jednostavne, čiste i profinjene. Vozilo karakteriziraju elegancija, moderan izgled i jednostavnost. Proporcije su uravnotežene, a profil uglađen i elegantan.
Unutrašnjost također karakteriziraju nenametljive linije. Komandna ploča s instrumentima okrenuta je prema vozaču i sadrži dva velika kružna brojčanika, volan s tri kraka, tipičan za Peugeot te središnju konzolu u obliku slova "V". Metalni, mat kromirani ili sjajno crni ukrasi ili detalji komandi povećavaju dojam elegancije.
U kabini prevladava osjećaj prostranosti dok nas je prostor za
putnike na stražnjem sjedalu oduševio. Osjećate se kao da ste u
većem modelu 508 a ne automobilu koji je, recimo, dva broja
manji.
Pretinci za odlaganje stvari raspoređeni su unutar čitavog
putničkog prostora dok je
volumen prtljažnika 640 litara, od kojih je 35 litara ispod
prtljažnog tepiha.
Unutrašnjost također karakteriziraju nenametljive linije. Komandna ploča s instrumentima okrenuta je prema vozaču i sadrži dva velika kružna brojčanika, volan s tri kraka, tipičan za Peugeot te središnju konzolu u obliku slova "V".
Kad govorimo o motorizaciji ona je u skladu s prohtjevima i mogućnostima kupaca ovakvih automobila. 301 je drugo vozilo u Peugeot gami, nakon 208, koje koristi novi Euro 5 3-cilindarski benzinski motor (1,2 l VTi), koji kombinira vrhunsku tehnologiju, užitak u vožnji i smanjenu potrošnju.
Motor razvija 53 kW (72 KS) te je dostupan s ručnim ili pilotiranim mjenjačem. Snažniji benzinac je 1,6 l VTi sa 85 kW (115 KS) dostupan s ručnim ili automatskim mjenjačem dok ponudu dizela čini provjereni 1,6 litreni HDi 68 kW (92 KS) s ručnim mjenjačem.Ovaj sjajni turbodizelaš razvija okretni moment od 230 Nm, emitira samo 108 g/km CO2 i troši samo 4,1 l/100 km.
Brojne studije i razgovori obavljeni s kupcima omogućili su određivanje opreme koja najviše odgovara očekivanjima kupaca. Dva su paketa opreme, Active i Allure a već osnovni nudi mnogo: četiri zračna jastuka, ABS, ESP, klima uređaj, električni paket, preklopivu stražnju klupu, detalje u boji karoserije, prednje maglenke, vozačko sjedalo podesivo po visini, putni kompjutor i drugo. Allure je bogatiji za upravljač presvučen kožom, aluminijske naplatke, naslon za ruku, USB i Bluetooth, kromirane detalje na karoseriji i drugo.
Linija sportskih dodataka S, pokrenuta s 208, također je u ponudi za 301. Dizajniran od strane Peugeot stilskih timova odlikuje se snažnim i lako prepoznatljivim bojama kao i brojnim vanjskim i unutarnjim dodacima.
Model 301 razvijen je da se prilagodi svim uvjetima korištenja, čak i onim ekstremnim (vruće ili hladne zemlje, loše ceste, itd.). Nudi rješenje u uvjetima korištenja koji su ponekad uzrokovani lošim cestama, vrućom, hladnom ili vlažnom klimom.
Brojna testiranja u ekstremnim uvjetima poslužila su inženjerima kao baza za kreiranje snažnog vozila. Spomenimo kako su ovjes i kotači prilagođeni korištenju na lošim cestama, dvostruko brtvljena barijera nalazi se na vratima kako bi očuvala putnički prostor od prašine i vlage, ali i buke.
Brojne studije i razgovori obavljeni s kupcima omogućili su određivanje opreme koja najviše odgovara očekivanjima kupaca. Dva su paketa opreme, Active i Allure a već osnovni nudi mnogo: četiri zračna jastuka, ABS, ESP, klima uređaj, električni paket, preklopivu stražnju klupu, detalje u boji karoserije, prednje maglenke, vozačko sjedalo podesivo po visini, putni kompjutor i drugo.
Određene komponente su dorađene kako bi se prilagodile katkad grubim okolnostima. Za tzv. 'vrlo hladne' zemlje, dostupno je inovativno grijano vjetrobransko staklo, koje oslobađa brisače ako se zamrznu tijekom razdoblja mraza. Na isti način, električni otpornici za grijanje omogućuju brže zagrijavanje putničkog prostora. Za tople zemlje, položaji i veličine otvora za ventilaciju na komandnoj ploči posebno su konstruirani kako bi se hladni zrak najbolje raspodijelio unutar putničkog prostora.
Peugeot 301 ima za cilj s vremenom postati jedan od najvažnijih modela marke u smislu prodajnih brojki u svijetu. To je siguran i pouzdan obiteljski automobil koji pruža mnogo užitka u vožnji. Početna cijena benzinskih verzija je 91,900 kn koliko stoji model 1.2 Vti Active dok je cijena baznog turbodizelaša 105,900 kn.