Ovaj zanimljivi automobil svrstava se u segment srednje velikih limuzina s velikim međuosovinskim razmakom od 2.737 mm te ukupnom dužinom od čak 4.865 mm. Moderan izgled s masivnim prednjim dijelom odlika je novog dizajnerskog smjera u Chevroletu, a Malibu je najnoviji pripadnik te svježe palete.
Unutrašnjošću dominira veliki (7”) zaslon u boji osjetljiv na dodir.
Dvodjelna rešetka hladnjaka motora sa središnje smještenim logotipom dominira prednjim dijelom. Skladna linija karoserije proteže se do stražnjeg dijela gdje dominiraju stražnja svjetla koja podsjećaju na legendarni Camaro.
Interijer Malibua također je, poput vanjskog dizajna, prepoznatljivo Chevroletovo dijelo. Unutrašnjošću dominira veliki (7”) zaslon u boji osjetljiv na dodir (serijski kod LTZ paketa opreme). Za ugodno ledenoplavo ambijetalno osvjetljenje korištena je tehnologija svjetlosnih cijevi, a kromirani detalji stvaraju dodatan ugođaj.
Već smo spomenuli velik međuosovisnki razmak Malibua. Prostranost sprijeda nije upitna u ovom segmentu, a upravo velik međuosovinski razmak daje obilje mjesta na stražnjoj klupi. Sjedaći dio je dubok za udobno sjedenje, a manjka prostora za koljena i glavu neće imati ni najviši putnici.
Prtljažnik također ima zavidan obujam od 545 litara, a po potrebi se može povećati obaranjem djeljive stražnje klupe (60/40). Mjesta za odlaganje sitnih predmeta ima dovoljno a posebno se ističe prostor iza pomičnog zaslona osjetljivog na dodir.
Interijer Malibua također je, poput vanjskog dizajna, prepoznatljivo Chevroletovo dijelo. Unutrašnjošću dominira veliki (7”) zaslon u boji osjetljiv na dodir (serijski kod LTZ paketa opreme).
Dva su pogonska agregata u ponudi na našem tržištu, Prvi je benzinski, obujma 2.4 litre, razvija 167 KS, uz najveći okretni moment od 225 Nm pri 4.600 o/min. Deklarirana potrošnja mu je 7,8 l/100 km. Drugi je pogonski agregat dizelski, obujma dvije litre, opremljen Common Rail susavom ubrizgavanja. Razvija 160 KS i 350 Nm okretnog momenta već pri 1.750 o/min.
Stražnja svjetla podsjećaju na legendarni Camaro.
Deklarirana potrošnja s ručnim mjenjačem je 5,1 l/100 km. Uz oba motora mogu se kombinirati ručni ili automatski šeststupanjski mjenjači. Automatski prijenos dolazi sa značajkom DSC (Driver Shift Control) koja omogućuje da vozač sam ručno mijenja brzine, a manjkavost je nepraktičan smještaj prekidača na vrhu ručice mjenjača.
Za dobro prijanjanje uz podlogu zadužen je McPherson ovjes spriijeda te polukruta torzijska osovina straga. Upravljač je pokretan električnim servom, a u serijsku opremu spada električna ručna kočnica te pomoć pri kretanju na uzbrdici. Za sigurnu zaustavljanje zaduženi su diskovi na svim kotačima (sprijeda ventilirani) te četverokanalni ABS.
Svi paketi opreme sadrže šest zračnih jastuka: dvofazne zračne jastuke za vozača i suvuzača, zračne jastuke za prsa i zdjelicu za prednja sjedala te zračne zavjese. Zahvaljujući aktivnim naslonima za glavu, smanjena je i opasnost od trzajne ozljede vrata. Sustav sklapanja pedala također je dio standardne opreme.
Za ugodno ledenoplavo ambijetalno osvjetljenje korištena je tehnologija svjetlosnih cijevi, a kromirani detalji stvaraju dodatan ugođaj.
Chevrolet Malibu dolazi s jamstvom u trajanju tri godine ili 100.000 kilometara, šestogodišnjim jamstvom na prohrđavanje te jednogodišnjim pravom korištenja cestovne pomoći u slučaju kvara.