Chevrolet Spark 1.2 LTZ /

TEST: Dopadljiva izvedba malog Chevya

Image

Ponuda malih gradskih automobila nikad nije bila bogatija, a naš testirani model zasigurno će ostaviti traga u toj kategoriji vozila, samo smo dojma u nekom skromnijem paketu opreme.

21.8.2013.
11:11
VOYO logo

Iako već broji treću godinu na tržištu, maleni Spark još uvijek osvaja svojom dinamičnošću. Svojim razigranim linijama, a prije svega tu mislimo na specifičnu izvedbu karoserije i upadljiva najveća svjetla u klasi svakoga osvoji odmah u startu. Kao takav se nameće odličnim rješenjem za gradsku vožnju i gužve za što je prije svega i namijenjen.  Vanjski neobični dizajn posebno se sviđa nježnijem spolu, pogotovo kad je riječ o bogatije opremljenom modelu.

Unutrašnjost automobila je praktična i ugodno će se smjestiti četiri odrasle osobe, dok će se mjesto za prtljagu morati dodatno tražiti jer 170 litara prtljažnika nudi prostora samo za ono najpotrebnije. Dizajn unutrašnjosti je preslika vanjskog djela. Razigrana i dinamična rješenja su prije svega zvijezda vodilja Chevroletovih stručnjaka. Brzinomjer je zato posebna priča, kao da je posuđen s nekog motocikla.

Na tu temu bi Spark mogao dobiti puno poklonika, a isto tako i ponekog izgubiti. Testirani model opremljen je najjačim paketom opreme naziva LTZ što Chevroletovim rječnikom znači kako automobilu zaista ništa ne fali.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, gledano iz druge perspektive, dolazimo do zaključka da se bez navedene bogate opreme i najsnažnijeg motora može, što je i s financijske strane po novčanik puno bolja opcija. U ovoj klasi je ipak primarno gledanje iz aspekta kako što jeftinije proći. Navedeni model po našem mišljenju biti će rijedak na našim prometnicama jer benzinski 1.2 litreni motor mnogima će biti prevelik uteg prilikom kupnje, pa prednost dajemo slabijim izvedbama. Sa svojih vrlo dobrih 81 ks pokazao se vrlo agilnim i prilično štedljivim gdje nam je na testu trošio 5,7 l/100 km.

Iako performanse motora nisu sportske, pohvale dobiva na račun uglađenosti i mirnoće rada. Testirani model cijenom manjom od 80.000 kn pokazao se kao zahtjevna lovina. Svime prikazanim pokazao se jako dopadljivim, ali već ako izbor padne na Sparka procijenite sami koliko vam i što zaista nešto treba. Prst gore za Korejca s američkom oznakom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tehnički podaci:

Motor: benzinski, 4-cilindarski

Obujam: 1203 ccm

Snaga: 81 ks @ 6400/min (111 Nm @4800okr/min)

Mjenjač: ručni, 5 brzina

Maksimalna brzina: 164 km/h

Ubrzanja 0-100 km/h: 12,7 s

Potrošnja: 6.6/5.0/4.1

Dimenzije:  3.640 x 1.600x  1.520mm

Prtljažnik: 170 l

Gume: 165/65 R 14, Kumho

Težina: 970 kg

Cijena:  59.050 kn  ( Testirani model: 79.600 kn)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike