Već pri prvom pogledu na novu generaciju jasno je kako pred nama stoji potpuno novi automobili. Mnogi su se složili da je priča o uspjehu Dacije sad dobila novi vjetar u leđa i da nema loga bilo bi teško reći jeli riječ o ovom low budget automobilu ili ne.
U središtu skladno oblikovanog prednjeg dijela vozila Dacijin je logotip umetnut u masku. Velika prednja svjetla i široka maska nude vrlo izražajan izgled. Veliki omjer metala prema staklu u profilu znače dojam čvrstoće, što je pojačano oblikovanom karoserijom, izraženim lukovima blatobrana i uleknutim bokovima. Daleko naprijed postavljeni vjetrobran povećava eleganciju obrisa vozila i poboljšava aerodinamička obilježja. Agresivno oblikovani off road dodaci još više podižu ukupni dojam ove inače vrlo popularne izvedenice Sandera.
Također je u odnosu na prethodnika mnogo prostraniji, ali i kvalitetniji u unutrašnjosti. Dacijin dizajnerski tim veliku je pozornost posvetio materijalima i zaobljenim oblicima. Ispred vozača je suvremena tamnosiva prednja armatura s kromiranim obrubima instrumenata kao i kromiranom značkom na upravljaču i umetku na ručici mjenjača. Sandero Stepway ima i posebne dvobojne presvlake s oznakom modela na naslonima.
Nova instrumentna ploča sadrži sve potrebne instrumente među kojima je konačno i pokazivač vanjske temperature. Kontrole su funkcionalnije i lakše im se pristupa, počevši od onih za klimatizaciju i električno namještanje bočnih zrcala.
Upravljač i vozačevo sjedalo se u osnovnoj verziji ne mogu se namjestiti po visini no pozicionirani su gotovo idealno.
Prtljažnik ima obujam od 320 dm3, stražnje sjedalo djeljivo u omjeru 60/40 sad je raspoloživo na svim inačicama, a s posve oborenim stražnjim sjedalom najveći se prtljažni obujam povećava na 1200 litara.
Sandero vozi na platformi B0 zajedničkoj svim Dacijinim vozilima, koja po kakvoći ovjesa i ponašanju na cesti uživa glas najbolje u klasi.
Turbodizelski 1,5 litreni dCi stroj s 90 KS je štedljiv je te nudi odlična vozna obilježja u gradu i na otvorenoj cesti. No, zbog poprilično kratkih prijenosnih odnosa u mjenjaču na autoputu jednostavno nije u svom elementu. No, na otvorenoj cesti je kao kod kuće i zadovoljstvo je krstariti cestama ma kakve one bile. Jer, ovo je automobil napravljen upravo za tržišta gdje se putovima ne posvećuje dovoljno pažnje.
Potrošnja će oduševiti, po gradu najviše šest litara dok se na otvorenoj cesti može spustiti na između četiri i pet litara, ovisno o načinu vožnje. Zahvaljujući izdašnom okretnom momentu od 220 Nm koje razvija pri 1750 o/min elastičnost je sjajna tako da vozač nema mnogo rada s ručicom mjenjača, pogotovo na otvorenoj cesti.
Testni automobil imao je paket opreme Ambiance koji sadrži sve bitno što se danas traži. Tu su daljinsko centralno zaključavanje i elektropodizači prednjih stakala, klima uređaj, ABS, servoupravljač i zračni jastuci. Od dodatne opreme tu smo imali multimedijski sustav Media NAV sa zaslonom osjetljivim na dodir (radio uređaj s USB priključkom, bluetoothom i navigacijom), tempomat, kožni volan i rezervni kotač. Tako je cijena s 97.900 kn narasla na 103.720 što je i dalje vrlo prihvatljivo za ovakav automobil.
Bitno je napomenuti i kako je dodatna oprema 20 do 50 posto jeftinija od prosjeka. Kad tome dodamo trogodišnje jamstvo te istraživanje cijenjenog njemačkog ADAC-a prema kojima je pouzdanost Dacijinih vozila u posljednje tri godine u stalnom usponu onda je Sandero Stepway dobitna kombinacija. Ako ne patite od markiranih automobila, naravno.